۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85111731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سناتور روسی: آلمان در مسیر برقراری صلح با اوکراین مانع تراشی می کند

تهران- ایرنا- یک سناتور روسی، از آنچه «مانع تراشی و امتناع آلمان در مسیر دستیابی به صلح با اوکراین طبق شرایط روسیه» خواند، انتقاد کرد و گفت: اظهارات اولاف شولتس در تضاد با تلاش ها برای برقراری صلح است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری تاس، ویکتور بوندارف رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا روسیه) امروز ( دوشنبه) در کانال تلگرامی خود نوشت: چنین اظهاراتی از سوی یک دولتمرد آلمانی دخالت آشکار در روابط دوجانبه بین روسیه و اوکراین است و آنها اوکراین را به ادامه درگیری تشویق می‌کنند و در عین حال به رژیم نازی اجازه می‌دهند که در این کشور در قدرت بماند.

طبق اظهارات بوندارف، روسیه به دنبال صلح است و خواستار هیچ اقدام جنایتکارانه ای علیه مردم اوکراین نیست و هدف مسکو، غیرنظامی‌سازی و نازی‌زدایی اوکراین است.

بوندارف با تاکید بر اینکه روسیه با عضویت اوکراین در هر بلوک نظامی مخالف است، گفت: ما طرفدار حفظ چهار منطقه جدید به عنوان بخشی از روسیه هستیم.

وی هشدار داد: روسیه طرفدار صلح است و با تصرف مخالف است. با این حال، ما به هیچ کشوری در جهت تحمیل یک توافق صلح با شرایطی که برای ما غیرقابل قبول است، اجازه دخالت نخواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha