مراسم استقبال از سه شهید دوران دفاع مقدس در فرودگاه اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - مراسم استقبال از پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس صبح روز دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان شهری و استانی در فرودگاه اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، مراسم استقبال از شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آحاد مردم غیرتمند و همیشه در صحنه، فرماندهان نظامی انتظامی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در زیر بارش شدید باران در فرودگاه اردبیل برگزار شد.

در این مراسم نیروهای تشریفات حاضر در فرودگاه به پیکر شهدای والامقام ادای احترام کردند و در ادامه پیکر مطهر شهید "صفر رجبی" به حسینیه ثارالله اردبیل، پیکر شهید "یوسف اصغری" به شهرستان مشگین‌شهر و پیکر مطهر شهید "نصرت الله منصورپور" برای شرکت در اجلاسیه شهدای والامقام کوثر به این شهرستان منتقل شد.

مراسم استقبال از سه شهید دوران دفاع مقدس در فرودگاه اردبیل برگزار شد

امروز مراسم شبی با شهدا برای شهید صفر رجبی در مسجد جامع سلطان‌آباد اردبیل ، برای شهید یوسف اصغری در مسجد امیرالمومنین شهرستان مشگین‌شهر و شهید نصرت‌الله منصورپور در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای والامقام قرار است روز سه‌شنبه مصادف با شهادت ششمین اختر تابناک حضرت امام جعفر صادق راس ساعت ۱۰ همزمان در سه شهر شهیدپرور برگزار شود.

بر این اساس پیکر مطهر شهید صفر رجبی از مقابل مصلای اردبیل تا تازه‌میدان به طرف روستای سلطان‌آباد و پیکر شهید یوسف اصغری از مشگین‌شهر به طرف قصابه تشییع خواهد شد.

همچنین پیکر شهید نصرت‌الله منصورپور از شهرستان خلخال به طرف زادگاهش شهر هشجین تشییع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha