۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85111541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقاد سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از برنامه‌ریزی فدراسیون

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از برنامه ریزی فدراسیون و برگزاری فشرده بازی ها برای این تیم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران حاتمی پس از مسابقه تیمش در مقابل پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کجای دنیا در رشته‌ای مانند بسکتبال که فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود، یک تیم که سه روز بعد باید نماینده ایران در رقابت‌های فینال باشد، باید در لیگ برتر بازی کند؟؟

وی بیان کرد: از سوی دیگر ما هنوز سه روز از مسابقه قبلی‌مان با حریف لبنانی نگذشته که نیمه نهایی لیگ را در یک شرایط و مسابقه حساس برگزار کردیم.

حاتمی تصریح کرد: البته ما به این روند برنامه‌ریزی عادت داریم، اما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم، زیرا تیم من توان، تمرکز و ظرفیت بالایی دارد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ما نزدیک بود، فینال لیگ امسال را از دست بدهیم، اما بازیکنان به شرایط روحی و روانی خوبی رسیدند و توانستند با حمایت بی‌امان هواداران و تماشاگران حریف خود را شکست دهند.

حاتمی افزود: بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان نشان دادند که، بازیکن و یار بازی‌ها و شرایط سخت هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما نشان دادند که با لیاقت هستند و از قبل هم گفته بودیم که به فینال می‌رسیم و امشب این مهم را ثابت کردیم و بچه‌های تیم بسکتبال با لیاقت به بازی نهایی صعود کردند.

مهران حاتمی در حاشیه بازی سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر با تشکر از همراهی تماشاگران پرشور گرگانی، اظهار داشت: بچه‌های تیم شهرداری گرگان بچه‌های روزهای سخت و امروز نشان دادند که چقدر با لیاقت هستند.

وی افزود: بسکتبال مال تماشاچیان است و از تک تک آنان که امشب در سالن بودند و آنان هم که به دلیل تکمیل شدن ظرفیت سالن نتوانستند از نزدیک کنار ما باشند، تشکر می‌کنم.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان امشب در سری سوم از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، در حالی به مصاف تیم پالایش نفت آبادان رفت که سهم هر یک از تیم‌ها یک برد و یک باخت بود.

شهرداری‌چی‌های گرگان امشب با نتیجه ۷۹ بر ۶۷ از سد این تیم گذشتند و برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شدند.

دیگر فینالیست لیگ امسال فردا بعد از مسابقه ۲ تیم کاله آمل و ذوب‌آهن اصفهان مشخص خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha