۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85111389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد

اهواز- ایرنا- «محمد راضی جلالی» روز یکشنبه در آیینی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، در این آیین استاندار خوزستان با اشاره به سابقه درخشان راضی‌جلالی در مدیریت پارک علم و فناوری اظهار داشت: در جهت مسیری که پیش گرفته‌ایم به فردی در سمت معاونت اقتصادی نیاز داشتیم که با فضای علمی و دانش بنیان هماهنگ باشد.

علی اکبر حسینی محراب بر حرکت استان به سوی رونق کشاورزی، تجارت بازارهای مرزی، رفع کمبودهای استان، ورود جدی به عرصه کشتیرانی، برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد و اشتغالزایی تاکید کرد.

در ادامه این مراسم محمد راضی جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد و معیشت مردم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه است که دستورات معیشتی و اقتصادی می‌دهند و ما در این جایگاه مسوول پیگیری و انجام آن‌ها هستیم.

محمد راضی جلالی، دارای مدرک دکترای تخصصی کلینیکال پاتولوژی، عضو هیئت علمی با مرتبه استادی دانشگاه شهید چمران اهواز است و پیش از این تصدی پارک علم و فناوری استان خوزستان، معاونت‌های اداری، مالی و دانشجویی و همچنین عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه چمران را برعهده داشته است.

آقا رضا فتوحی به مدت ۱۶ ماه در سمت معاون اقتصادی استانداری خوزستان قرار داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha