افراد دارای بیمه بیکاری به کارخانه ها معرفی شوند

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: افرادی دارای بیمه بیکاری با همکاری و هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به کارخانجات معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "سیف الله اسداللهی" روز یکشنبه در نشست کارگروه ویژه تامین نیروی کار مورد نیاز تولیدکنندگان مستقر در شهرکهای صنعتی البرز افزود: باید تمهیدات لازم برای تسهیل در ایاب و ذهاب کارگران، کارجویان به شهرکهای صنعتی، از طریق برقراری سرویس توسط شهرداریهای شهرهای اقماری صورت پذیرد.

وی بیان کرد: درخصوص سرویس ایاب ذهاب مقرر شده طی جلسه ای مشترک با حضور شهرداری ها و شهرک صنعتی و همچنین هیات مدیره شرکتهای خدماتی روش تامین مالی و اجرایی مشخص شود.

بر اساس تدابیر اتخاذ شده، امکان استفاده از مجرمان با جرائم سبک و با معرفی سازمان زندانها برای بکارگیری در مشاغل کارگری ساده فراهم شده است.

در ادامه این نشست با حضور مدیران بانکی استان و اداره کل صمت مشکلات شرکت پیران پلیمر نیز بررسی شد. این شرکت تولیدکننده فیلم های بسته بندی بسیار نازک و صادراتی است که درخواست خود را برای حمایت از طرح توسعه شرکت به منظور استفاده از تسهیلات بانکی ارایه کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha