۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85110937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"دریادار شفقت" سرپرست هیات بادبانی مازندران شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85110937
"دریادار شفقت" سرپرست هیات بادبانی مازندران شد

نوشهر- ایرنا- امیر دریادار آریا شفقت فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر روز یکشنبه در مراسمی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در این دانشگاه به عنوان سرپرست هیات تازه تاسیس بادبانی در استان مازندران منصوب شد.  

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، رستم زرودی فرماندار نوشهر و ابراهیمی نیا رییس فدراسیون بادبانی کشور حضور داشتند، سرپرستی هیات بادبانی استان مازندران به امیر دریادار آریا شفقت اعطا شد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در این جلسه اظهارداشت: اتفاق تاسیس فدراسیون بادبانی کشور با ریاست ابراهیمی عزیز اتفاق مهمی است که به طور قطع برای استان ما ارزشمند خواهد بود.

دریادار شفقت بیان داشت: امیدوارم بتوانیم قدم های مثبتی در این رشته در مازندران برای جوانان این استان برداریم.

رییس فدراسیون بادبانی کشور در این جلسه اظهارداشت: به دنبال این هستیم از پایه در این رشته سرمایه گذاری کنیم.

خسرو ابراهیمی نیا با بیان اینکه رشته بادبانی از ورزش های پر مدال است، خاطرنشان کرد: رشته بادبانی دارای ۱۱۱ رشته است که ۱۴ ماده از آن در بازی های آسیایی حضور دارد و چندین رشته المپیکی هم دارد.

وی با اشاره به ظرفیت ساحلی مازندران برای ارتقا و پیشرفت این رشته ورزشی گفت : با توجه به اینکه حجم بالایی از شهرهای استان مازندران روی نوار ساحلی هستند به طور قطع این هیات در استان مازندران می‌تواند علاوه بر فعالیت چشمگیر به جذب گردشگر ورزشی هم کمک کند.

در استان مازندران ۱۷۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد.

"دریادار شفقت" سرپرست هیات بادبانی مازندران شد

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha