۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85110602
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پالایشگاه آبادان ۳۰۰ میلیارد ریال به تیم فوتبال صنعت‌نفت پرداخت کرد

آبادان - ایرنا - یکی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری انجام شده در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خوزستان و با هدف حمایت از تیم صنعت‌ نفت، ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات پالایشگاه آبادان به حساب این تیم واریز شد.

سید محمد مولوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تامین بودجه برای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از منابع مختلف در دستور کار قرار گرفته و سعی بر این است تا این تیم در لیگ برتر باقی بماند.

وی افزود: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با سابقه طولانی در لیگ‌های مختلف از جمله لیگ برتر تنها دارایی مردم آبادان است که برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

مولوی بیان کرد: جایگاه فعلی تیم صنعت‌نفت در لیگ برتر فوتبال در شان نام آبادان نیست اما در چند هفته اخیر روند خوبی داشته که می‌توان به ماندن این تیم در لیگ امیدوار بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی تیم صنعت‌نفت آبادان مربوط به مسائل مالی و تامین بودجه لازم است که در این راستا و با پیگیری‌های انجام شده ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار با مصوبه شورای تامین استان خوزستان و از سوی وزارت نفت به این تیم اختصاص یافت.

مولوی بیان کرد: اکنون تیم صنعت‌نفت در حساس‌ترین شرایط ممکن قرار دارد که فقط نیاز به حمایت دارد و امیدواریم در آخرین بازی شرایطی رقم بخورد که منجر به ماندگاری این تیم در لیگ برتر شود.

وی افزود: بازیکنان صنعت‌نفت در هفته‌های اخیر تمام تلاش خود را کردند و هواداران نیز به بهترین شکل از این تیم حمایت داشتند و این موارد باعث شد تیم روند خوبی به خود نسبت به نیم فصل اول بگیرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پنجشنبه هفته جاری و از هفته پایانی لیگ برتر در سیرجان میهمان تیم گلگهر خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha