۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85110421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر:شهردار مستعفی سبزوار فردی پاکدست بود

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۱
کد خبر: 85110421
رییس شورای شهر:شهردار مستعفی سبزوار فردی پاکدست بود

سبزوار- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر سبزوار با اشاره به عوامل موافقت با استعفای شهردار پیشین این شهر گفت: وی فردی سالم و پیگیر بود و وجود برخی ناهماهنگی ها از دلایل موافقت با استعفای این مدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امین‌الله مظلوم، رییس شورای اسلامی شهر سبزوار عصر شنبه در نشستی خبری در خصوص استعفای شهردار پیشین سبزوار گفت: "موسی رجب‌زاده" فردی پاکدست، سالم و پیگیر بود اما وجود برخی ناهماهنگی ها در عرصه مدیریت شهری و غفلت در استفاده از همه ظرفیت‌های موجود از عوامل موافقت شورای شهر با استعفای شهردار بوده است.

وی همچنین اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی این شهر، آسفالت نامناسب خیابان‌ها است که در یک‌سال گذشته آسفالت ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر شهری سامان گرفته است. بیشتر خیابان‌ها و معابر شهری سبزوار نیاز به روکش آسفالت دارد که بدین منظور امسال مقدار مناسبی قیر خریداری و تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی کوچه های خاکی شهر سبزوار آسفالت می شود، افزود: اولویت در آسفالت کوچه ها، مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی و پسماند است.

رییس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: در راستای بهبود وضعیت مناطق حاشیه‌ای شهر سبزوار، به ویژه رفع مشکلات فضاهای آموزشی نیز، اقدامات چشمگیری از سوی ستاد بازآفرینی شهری صورت گرفته است.

مظلوم، یکی دیگر از مشکلات شهری سبزوار در حوزه حمل و نقل عمومی را فرسودگی ناوگان شهری خواند و گفت: برای کاهش این مشکل ۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری سبزوار اختصاص یافته که به تدریج و به صورت مرحله ای به ناوگان اتوبوسرانی شهری اضافه می شود.

وی کمبود توقفگاه خودرو در هسته مرکزی شهر را از دیگر معضلات شهر سبزوار عنوان کرد و افزود: برای جبران بخشی از این کمبود، ساخت نخستین توقفگاه طبقاتی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

رییس شورای اسلامی شهر سبزوار در خصوص استعفای شهردار پیشین سبزوار نیز گفت: "موسی رجب‌زاده" فردی پاکدست، سالم و پیگیر بود اما وجود برخی ناهماهنگی ها در عرصه مدیریت شهری و غفلت در استفاده از همه ظرفیت‌های موجود از عوامل موافقت شورای شهر با استعفای شهردار بوده است.

شهر سه هزار و ۷۵۴ هکتاری سبزوار در غرب خراسان رضوی ۲۴۷ هزار نفر جمعیت دارد.

سبزوار از جمله شهرهای میانی مواجه با پدیده حاشیه‌نشینی است و ۸۰۰ هکتار از وسعت آن سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه شهر محسوب می‌شود.

بر این اساس سبزوار رتبه دوم حاشیه‌نشینی را پس از مشهد در استان خراسان رضوی دارد.

۳۰ هزار نفر از جمعیت سبزوار در سکونتگاه‌های غیررسمی، که دور تا دور شهر را فراگرفته است، سکونت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha