ادبیات دفاع مقدس متناسب با اقشار مختلف جامعه به‌روزرسانی شود

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به وجود داشته های غنی در حوزه دفاع مقدس گفت : باید ادبیات و بیان دفاع مقدس متناسب با اقشار جامعه به روز رسانی شود تا امکان استفاده همگان از این داشته ها فراهم‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس افزود :با توجه به برخورداری از داشته های غنی در این حوزه می بایست این ذخیره گرانبهای نظام برای همه اقشار تببین شود.

وی ادامه داد : بروز رسانی ادبیات دفاع مقدس رسالت سنگینی که در این دوره برعهده مسوولان این حوزه قرار دارد و با ادبیات هر قشر سیره شهدا و ارزش‌های آن را ارائه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران برای عزت و آرامش ملت ایران جنگیدندو جان دادند.

وی اظهار داشت : از دلسوزان و مدیرانی که پرچمداران تبیین گری راه پرافتخار شهیدانی که مظلومانه برای سرافرازی ایران عزیز هستند، قدردانی می شود.

سلگی گفت : آنچه در حوزه دفاع مقدس قابل توجه و اشاره است سبک و سیره شهدا که با رفتارهای زاهدانه و بی ادعا جان در طبق اخلاص گذاشتند.

وی ادامه داد : آنها با تاسی از این رفتار و منش برغم تحریم ابرقدرت ها دفاع جانانه ای انجام دادند که منجر به پیروزی شد و این مسایل باید برای نسل های مختلف تبیین شود.

وی اظهار داشت : در این سال‌های پس از دفاع مقدس با توجه به اینکه بروز رسانی در این‌حوزه انجام نشده است وتنها افرادی که عاشق این مسیر هستند از این مطالب بهره مند شدند.

معاون استاندار مازندران گفت : در حالیکه نبود این موضوع و شناخت نداشتن نسل جوان از قهرمانان دفاع مقدس باعث شده تا جذب قهرمانان پوشالی تزریق شده از سوی دشمنان شوند.

وی ادامه داد : از ثمرات اغتشاشات این است که باعث شده تا عده ای هویت واقعی خود را نشان دادند.

سلگی گفت : همانطور که انقلاب اسلامی تکامل یافته همه نظام های سیاسی ایران است و حاصل همه مجاهدتهای جریان های مختلف علمای شیعی در همه دوره هااست حاج قاسم سلیمانی پرچم نظام ایران را در کناره مدیترانه به اهتزاز در آورد.

وی افزود : اکنون ایران به کشوری مقتدر در منطقه مبدل شده این ناشی از دفاع مقدس است

معاون استاندار مازندران کفت : آنچه باید امروز بیان شود فرمانداران تمام ظرفیت های شهرستان را برای تحقق تبیین دفاع مقدس و ارزش‌های هشت سال داشته باشند.

وی تاکید کرد : ادبیات و هنر ما باید افزایش سرمایه های اجتماعی انقلاب اسلامی باشد که پرداختن به جنگ دفاع مقدس افزایش سرمایه اجتماعی را بیشتر کند تا ایرانیان وطن پرست را در این مقطع جذب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha