۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85110292
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سولسشر: هالند را ۴میلیون پوند به یونایتد پیشنهاد دادم اما به حرفم گوش نکردند

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد مقامات این باشگاه را بابت گوش نکردن به توصیه‌اش برای خرید ستاره نروژی مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی اسبق منچستریونایتد، این باشگاه را بابت عدم جذب ارلینگ هالند در سال ۲۰۱۸، هدف انتقاد قرار داد.

سولسشر در دوران حضور روی نیمکت تیم فوتبال مولده نروژ، سرمربی هالند بود؛ بازیکنی که در ادامه به سالزبورگ و دورتموند و سپس منچسترسیتی ملحق شد و هم‌اکنون ستاره تیم تحت هدایت پپ گواردیولا است.

هالند در نخستین فصل حضور در ورزشگاه اتحاد فوق‌العاده بوده و در تمامی رقابت‌ها در مجموع ۵۱ گل به ثمر رسانده است. او رکورد بیشترین گل را در یک فصل شکست و دیروز(جمعه) جایزه بهترین بازیکن فصل را از انجمن فوتبالی‌نویسان انگلیس از آن خود کرد.

به‌دنبال موفقیت‌های هالند، سولسشر گفت که منچستریونایتد فرصت امضای قرارداد با مرد نروژی را به مبلغ ۴ میلیون پوند از دست داده است.

سرمربی نروژی درباره این موضوع گفت: با باشگاه منچستریونایتد تماس گرفتم تا بگویم ما چنین مهاجم مستعدی داریم و آنها باید او را داشته باشند. اما متاسفانه به حرفم گوش نکردند. من چهار میلیون پوند پیشنهاد دادم اما آنها هرگز با او قرارداد نبستند! نیازی نیست بپرسید که او الان کجاست!

سولسشر همچنین به خانواده «گلیزر» مالک منچستر نیز تاخت و گفت: اولدترافورد مهجور مانده است و زمین تمرینی از یاد رفته و ما باید از حیث امکانات به تیم‌های دیگر برسیم.

در حال حاضر، شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی، رئیس بانک اسلامی قطر برای خرید باشگاه منچستر با جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد انگلیس در رقابت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha