۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85109895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر تیم سپاهان: سطح لیگ دوچرخه‌سواری جوانان ارتقا یافته است

اصفهان-ایرنا- مدیر تیم دوچرخه‌سواری فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: سطح لیگ دوچرخه‌سواری جوانان کشور در سالجاری با وجود کاهش تیم‌های شرکت‌کننده ارتقا یافته است و برای کسب قهرمانی برابر حریفان، کار سختی در پیش‌رو داریم.

محمد باقری، روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری مسابقات مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری جوانان اظهار داشت: هفت تیم در این دوره حضور دارند و شانس قهرمانی برای هر یک از آنها بواسطه رکابزنان آماده و توانمند، قابل تصور است.

مدیر تیم سپاهان ادامه داد: مرحله نخست لیگ برتر جاده به میزبانی شهرستان ازنا در استان لرستان با حضور ۲۷ رکابزن از هفت تیم در ماده استقامت به مسافت ۸۰ کیلومتر برگزار شد و معراج صالح پور و ائلمان عابدی از تیم ما به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را بدست آوردند، البته مصدومیت علیرضا عبداللهی از نفرات خوب سپاهان تا حدودی کارمان را سخت کرد.

باقری اضافه کرد: در رقابت تایم تریل انفرادی به مسافت ۱۴ کیلومتر نیز ۱۷ رکابزن حضور یافتند که در پایان عابدی از تیم سپاهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت با احتساب امتیازات کل در پایان مرحله نخست، پس از تیم دانشگاه آزاد، رده دوم را در اختیار داریم و با توجه به اینکه فاصله امتیاز با صدرنشین چندان بالا نیست قصد جبران اختلاف و صعود به صدر جدول را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری سپاهان تصریح کرد: محل و زمان برگزاری مرحله نخست این دوره از رقابت‌ها مطلوب بود و از لحاظ نکات ایمنی تمهیدات ویژه‌ای با مشارکت نیروی انتظامی اتخاذ شده بود تا رکابزنان در شرایط مناسبی شانس خود را بیازمایند.

وی گفت: مراحل بعد این رقابت‌ها پس از مسابقات قهرمانی آسیا در تابستان برگزار خواهد شد و قصد داریم یکی از مراحل آن را در اصفهان برگزار کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha