۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85109787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر برق گناوه: اجرای ایستگاه شماره چهار فوق توزیع برق این شهرستان تسریع شود

گناوه – ایرنا – مدیر اداره برق گناوه گفت: احداث ایستگاه شماره چهار فوق توزیع برق از نیازهای ضروری شهر گناوه است که باید در اجرایی شدن آن هرچه سریع‌تر اقدام شود.

رضا کوفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: باتوجه به رشد و توسعه بندر گناوه در عرصه‌های مختلف و جبران افت ولتاژ در برخی از مناطق شهر در فصل تابستان ، تامین برق و تقویت ولتاژ از اساسی‌ترین نیاز به شمار می‌آید و اگر در احداث ایستگاه جدید تسریع نشود با چالش‌های جدی بخصوص در فصول گرم سال مواجه خواهیم بود.

وی گفت: جهت پاسخگویی به متقاضیان برق بخصوص در حوزه تجاری و صنعتی و نقاط دارای افت ولتاژ، زمینی برای احداث ایستگاه فوق توزیع شماره چهار مشخص شده است که امیدواریم با همکاری و مساعدت فرمانداری و راه و شهرسازی و برق منطقه‌ای فارس، مراحل قانونی و واگذاری آن هرچه زودتر انجام شود.

کوفی افزود: برای احداث ایستگاه شماره چهار، دویست میلیارد تومان برآورد اولیه شده است که آغاز عملیات اجرایی این پروژه مستلزم تخصیص این مبلغ است.

وی تصریح کرد: هم اینک شهر گناوه دارای سه ایستگاه فوق توزیع برق است اما پاسخگوی نیاز این منطقه نیست و باید در اجرایی شدن شماره چهار هر چه سریع‌تر اقدام شود.

مدیر اداره برق گناوه با تشکر از مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند گفت: برای گذر از تابستان از مشترکان درخواست داریم در مصرف برق صرفه جویی کنند تا فصل گرمای منطقه بدون قطعی برق سپری شود.

وی بیان کرد: مشترکان می‌توانند هرگونه خدمات مورد نیاز را از طریق نرم افزار "برق من" به صورت غیرحضوری و شبانه‌روزی از طریق گوشی همراه خود انجام دهند تا در اسرع وقت توسط همکاران پیگیری و انجام شود.

کوفی افزود: موضوع پاداش مشترکانی که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند همچون سال گذشته به قوت خود باقی است.

مدیر اداره برق گناوه یادآورشد: شمار اشتراک‌های برق شهرستان گناوه، ۵۶ هزار و ۲۳۰ مشترک است.

شهرستان ساحلی و تجاری گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گرمسیری در جنوب کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha