ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم؛ تک‌ستاره تراکتور در میان کهکشانی‌ها

تهران- ایرنا- در ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و سپاهان با ۴ نماینده صدرنشین هستند و استقلال با ۲ نماینده در رتبه دوم قرار گرفت، حضور تنها یک نماینده از تراکتور در میان ۳ تیم بالانشین جدول نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌ و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار به صورت هم‌زمان برگزار شد و ۱۵ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. فقط ۳ تیم میزبان به برتری رسیدند و چهار دیدار نیز برنده نداشت تا شاهد برتری تنها یک تیم میهمان باشیم.

در ترکیب منتخب هفته نمایندگان ۴ تیم حضور دارند که موفق به برتری در این هفته از مسابقات شدند. پرسپولیس و سپاهان با ۴ نماینده صدرنشین هستند و استقلال با ۲ نماینده در رتبه دوم قرار گرفت، حضور تنها یک نماینده از تراکتور در میان ۳ تیم بالانشین جدول نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

دروازه‌بان: نیما میرزازاد (سپاهان)

کمتر کسی انتظار داشت تا در این هفته که بازی‌های بسیار حساسی برگزار می‌شود دروازه‌بان دوم سپاهان تنها با ۳۰ دقیقه حضور، در ترکیب منتخب حضور داشته باشد. نیما میرزازاد در دقیقه ۶۳ در حالی که سپاهان با نتیجه ۵ بر صفر از پیکان جلو بود، جایگزین پیام نیازمند تا اولین بازی خود در این فصل برای سپاهان تجربه کند. در همان دقایق ابتدایی حضور میرزازاد، دروازه‌بان سابق نساجی یک دبل سیو تماشایی را در مقابل ضربات پیکانی‌ها به ثبت رساند. اوج نمایش او به دقیقه ۷۰ بازی برمی‌گردد جایی که موفق شد ضربه پنالتی غلامرضا ثابت‌ایمانی کاپیتان تیم فوتبال پیکان را مهار کند.

ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم؛ تک ستاره تراکتور در میان کهکشانی‌ها

مدافعان:‌ محمد حسین مرادمند(استقلال)، رامین رضاییان(سپاهان) و گئورگی گولسیانی(پرسپولیس)

مرادمند از تغییرات ترکیب اصلی استقلال در این بازی بود که ساپینتو او را جایگزین رافائل سلیوا در این دیدار کرد. او با عملکرد خوبی که داشت موفق شد جواب اعتماد ساپینتو را بدهد و گل اول استقلال را نیز به ثمر رساند.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که از خریدهای خوب این فصل سرخپوشان بود که در طول فصل همانند دیدار برابر گل‌گهر عملکرد خیلی خوبی داشت و در قلب خط دفاعی سرخ‌ها کم اشتباه و پرفروغ ظاهر شد تا یک بار دیگر پس از ۲ بازی غیبت، به ثبت یک کلین‌شیت دیگر برای پرسپولیس کمک کرده باشد.

رضاییان یک فصل فوق‌العاده را با سپاهان پشت‌سر گذاشت و عملکرد درخشان او تاثیر بسیار زیادی در نتایج خوب سپاهان در این فصل داشته است. رامین با این گب تعداد گل‌ و پاس گل‌های خود در این فصل را به عدد ۷ رساند تا در ۱۴ گل سپاهان در این فصل تاثیر مستقیم داشته باشد که برای این عملکرد برای یک مدافع راست بسیار درخشان خواهد بود.

ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم؛ تک ستاره تراکتور در میان کهکشانی‌ها

هافبک‌ها: مهدی ترابی،وحید امیری و سعید صادقی (پرسپولیس)، امیدنورافکن (سپاهان) و مهدی مهدی‌پور(استقلال)

نورافکن در دیدار برابر پیکان به خوبی وظایف یک هافبک بازیساز و هجومی را برای سپاهان به نمایش گذاشت. او در نیمه اول چند موقعیت گلزنی را برای بازیکنان سپاهان ساخته و پرداخته کرد و سرانجام موفق شد پاس گل دوم طلایی‌پوشان را به نام خود ثبت کند. اما این پایان کار امید در این دیدار نبود و او در نیمه دوم موفق شد ۲ گل زیبا را برای سپاهان به ثمر برساند تا یکی از بهترین نمایش‌های فصل خود را به ثبت برساند.

مهدی پور نیز همانند مرادمند از تغییرات ترکیب اصلی استقلال در این بازی بود و هافبک آبی‌پوشان در طول بازی عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و موفق شد پاس گل اول استقلال در مقابل مس‌کرمان را به نام خود ثبت کند.

خط هافبک پرسپولیس در بازی با گل‌گهر یک نمایش فوق‌العاده و عالی را به نمایش گذاشت. امیری در این دیدار زمینه‌ساز گل‌های اول و سوم پرسپولیس بود و در طول بازی نیز عملکرد درخشان و قابل قبولی را به نمایش گذاشت. صادقی بعد بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس کاملا در کسب نتایج درخشان این تیم تاثیرگذار بود و در این دیدار نیز موفق شد یک گل زیبا و ۲ پاس گل را در مقابل تیم سابق خود به ثبت برساند تا تعداد پاس گل‌های خود در لیگ بیست دوم را به عدد سه و تعداد گل‌هایش را به پنج برساند.

ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم؛ تک ستاره تراکتور در میان کهکشانی‌ها

قطعا ستاره پرسپولیس در مقابل گل‌گهر ترابی بود. مهدی با نمایش درخشان و هت‌تریک در این دیدار می‌تواند گزینه اول بهترین‌بازیکن هفته باشد. ترابی با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های فصل خود را برای پرسپولیس به عدد ۷ رساند تا بهترین گلزن این تیم تا به اینجای فصل لقب بگیرد. همچنین او با ۸ پاس گل، بهترین پاسور سرخ‌ها نیز خواهد بود، حتی با وجود افت این فصل نسبت به فصول گذشته ترابی همچنان خلاق‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود و اوست که گره بازی‌ها را باز می‌کند.

ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم؛ تک ستاره تراکتور در میان کهکشانی‌ها

مهاجیم:‌شهریار مغانلو(سپاهان) و محمدمهدی‌قنبری(تراکتور)

قنبری 25 ساله، برای سومین بار در این فصل از رقابت‌ها موفق شد مرد شماره یک تراکتوری‌ها باشد. او پس دبل گل مقابل استقلال در هفته پانزدهم و تک گل پیروزی‌بخش مقابل پیکان در هفته بیست‌وهفتم، یک بار دیگر موفق شد نمایش درخشانی داشته باشد و با یک سوپر گل تماشایی در دقایق پایانی مقابل نساجی، ضمن کسب پیروزی برای تی‌تی‌ها در این دیدار، جایگاه چهارمی تراکتور در جدول نیز تثبیت شد.

ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم؛ تک ستاره تراکتور در میان کهکشانی‌ها

مغانلو پس از بازگشت به ترکیب اصلی سپاهان موفق شد همانند نورافکن در دیدار برابر پیکان 2 گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. مغانلو با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود را در جدول گلزنان به عدد ۱۲ برساند و از رضا اسدی بازیکن تیم فوتبال تراکتور با ۱۱ گل سبقت بگیرد.

ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم؛ تک ستاره تراکتور در میان کهکشانی‌ها

سرمربی: یحیی‌ گل‌محمدی(پرسپولیس)

حتی خوشبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم شاید تصور نمی‌کرد که تیمش مقابل گل‌گهر پرستاره با چهار گل به برتری دست پیدا کند چرا که سرخ‌پوشان 2 هفته قبل در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برد خفیفی را در مقابل این تیم داشتند.

تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در این دیدار هم در فاز تهاجمی و هم در فاز تدافعی عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد با برتری در این دیدار تنها یک گام با کسب عنوان قهرمانی فاصله داشته باشد.

ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم؛ تک ستاره تراکتور در میان کهکشانی‌ها

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha