۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85109668
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح اتصال مدارس کشور به شبکه فیبرنوری کلید خورد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبر: 85109668
طرح اتصال مدارس کشور به شبکه فیبرنوری کلید خورد

پردیس - ایرنا - طرح اتصال مدارس کشور به شبکه فیبر نوری با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار تهران و مسئولان شهرستانی در مدرسه شهید همدانی شهرستان پردیس روز شنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین امضای تفاهم نامه و آغاز عملیات اجرایی اتصال مدارس به طرح فیبرنوری، اظهار داشت: ما این اقدام وزارت ارتباطات را سیاست مهم در مدارس می‌دانیم و اگر می خواهیم چالش‌هایی در حوزه‌های مختلف نداشته باشیم باید به مدارس رجوع کنیم.

رضا مراد صحرایی افزود: بنابراین اتصال مدارس به فیبرنوری نشان دهنده این است که می خواهیم کار را از مدارس شروع کنیم و باید آینده را بسازیم و بچه‌ها آینده‌ساز هستند. اجرای این طرح مصداق اجرای، عدالت آموزشی است.

این طرح با نگاه تحقق عدالت آموزشی از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی شده است و تا سه سال آینده کلیه مناطق شهری کشور به این شبکه ارتباطی متصل خواهند شد که از مزایای این طرح می‌توان به برطرف کردن مشکلات محدودیت پهنای باند و رفتن به سمت مدارس فعال در حوزه آموزش الکترونیک اشاره کرد .

وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان پردیس از دبستان شهید همدانی این شهر بازدید کرد.

مراد صحرایی با حضور در یکی از کلاس‌های درس این مدرسه با دانش آموزان به گفت‌ وگو نشست و رضایت آنان از کلاس‌های درس و علاقه‌مندی آنان برای حضور در کلاس‌های درس را جویا شد.

وی در ادامه این بازدید با حضور در شورای معلمان این مدرسه با معلمان به گفت‌وگو نشست که رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلم، رفع مشکلات آیین‌نامه رتبه بندی، سرویس‌های ایاب و ذهاب، اختصاص سرانه مدارس در ابتدای سال تحصیلی، کاهش حجم کتاب‌های درسی با توجه به ساعت‌های تدریس  از جمله موارد مطرح شده از سوی معلمان این مدرسه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha