۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 5377
کد خبر: 85109334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی سپاهان:

بازی ساده ای نبود

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵
کد خبر: 85109334
بازی ساده ای نبود

اصفهان - ایرنا - سرمربی سپاهان گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، بازی ساده ای نبود، بازی های آخر فصل هیچ کدام ساده نیست، بازی را بردیم و باید برویم سراغ بازی آخر که همه چیز به آن بستگی دارد.

به گزارش ایرنا، مورایس درخصوص تفاوت این بازی با بازی در برابر ملوان، ضمن عذرخواهی بابت عدم حضور در کنفرانس خبری بازی با ملوان، گفت: وقتی من در کنفرانس شرکت نمی کنم، مطمین باشید که دلیل مهمی داشته است. در برخی بازی ها شانس ها تبدیل به گل می شوند و در برخی دیگر نه. بعضی وقت ها موقعیت نمی سازیم، بعضی وقت ها موقعیت می سازیم ولی استفاده نمی کنیم. برای همین است که فوتبال جذاب است.

مورایس در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس گفت: هیچ نظری ندارم، به خاطر اینکه خودم مستقیم صحبت‌های او را نشنیده‌ام. اگر روزی صحبتی را رخ در رخ به من بگوید، شاید بتوانم جوابش را بدهم.

سرمربی سپاهان همچنین در مورد صحبت های سرمربی پیکان تنها به گفتن جمله «من واقعا متاسفم» بسنده کرد.

مورایس درخصوص عدم امتیازگیری سپاهان در بازی‌ با تیم های پایین جدول به نسبت بالای جدول گفت: فکر نمیکنم این دلیل جایگاه ما باشد. ما جلوی مس بازی داریم که معلوم نیست در لیگ می ماند یا نه و فکر نکنم بازی را بخاطر دلایل امنیتی به اصفهان بیاورند، البته شاید استادیوم آنجا خطرناک باشد و بازی را به اصفهان بیاورند!

مورایس در پاسخ به سوالی درباره فصل آینده گفت: این سوال در مورد بازی نیست و پاسخی به آن نمی‌دهم ولی من سه سال قرارداد دارم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha