۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85109296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویسی: شانس های زیاد گلزنی را از دست دادیم

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
کد خبر: 85109296
ویسی: شانس های زیاد گلزنی را از دست دادیم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: برابر تیم فوتبال ذوب آهن موقعیت های زیاد گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله ویسی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: در ابتدا تشکر ویژه‌ای می‌کنم از تمامی هواداران خوزستانی که برای این دیدار به آبادان آمدند و این لطف آنها را در برابر گل گهر در هفته آینده جبران خواهیم کرد.

وی افزود: تیم ما بازی را خوب آغاز کرد اما در ادامه و با اخراج یکی از بازیکنانمان، کارمان سخت شد و در واقع امروز شانس با تیم ما یار نبود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیم ما همه تلاش خود را می کند تا در آخرین دیدار هفته آینده جشن بقا در لیگ را بگیریم، افزود: امروز تیم صنعت نفت آبادان حتی با یک یار کمتر توانست با کمک هواداران خود بازی تحسین برانگیزی را در برابر میهمان خود انجام دهد.

ویسی اضافه کرد: در برابر تیم گل گهر بدون شک به چیزی جز پیروزی فکر نخواهیم کرد هر چند بودن طالب ریکانی که امروز اخراج شد، می توانست به ما خیلی کمک کند.
وی افزود: برای بازی با گل گهر به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بودن طالب ریکانی خیلی می‌توانست در بازی آخر کمک کند ولی همه تلاشمانمان را می‌کنیم نبودنشان تاثیر نداشته باشد.

تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان عصر امروز و از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha