۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبر: 85109192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زلفی‌گل: زمینه اشتغال دانشجویان فعال در طرح دستیار فناور مهیا شده است

شیراز-ایرنا-وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: زمینه اشتغال افرادی که به عنوان دستیار فناور در شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور حضور پیدا می‌کنند در بحث‌های فناوری و تولید دانش بنیان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی زلفی‌گل جمعه در حاشیه حضور در پارک علم و فناوری استان فارس در جمع خبرنگاران در رابطه با آغاز دومین دوره از طرح دستیار فناوری اظهار کرد: پارک علم و فناوری فارس در زمینه طرح دستیار فناوری پیشتاز بوده است؛ به همین دلیل معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم این ماموریت را به پارک علوم و فناوری این استان واگذار کرده است.

وی ادامه داد: مدیریت طرح دستیار فناوری را پارک علم و فناوری فارس به عهده دارد و اعتبارات هم در اختیار این پارک قرار می‌گیرد؛ این پارک این اعتبارات را بین سایر پارک‌ها توزیع می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بیان اهداف این طرح پرداخت و گفت: دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاهی با مراجعه و اعلام نیاز به پارک‌های استان‌های خود ثبت نام می‌کنند و از این طریق به شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک و هسته‌های فناوری هدایت می‌شوند. آنها با حضورشان در این عرصه هم تجربه کسب می‌کنند و هم حداقل حقوقی به آنها پرداخت می‌شود.

زلفی گل اظهار کرد: زمینه اشتغال افرادی که به عنوان دستیار فناوری در شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور حضور پیدا می‌کنند در بحث‌های فناوری و تولید دانش بنیان مهیا شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت برج علم و فناوری فارس که از مصوبات سفر رییس جمهور بوده است، گفت: تصمیم بر این است که در صورت فراهم شدن شرایط برج فناوری در سفر رییس جمهور افتتاح شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha