نماینده ولی فقیه در فارس: تحقق اهداف انقلاب نیازمند تحول در مدیریت‌ها است

شیراز-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت تحول در مدیریت‌ها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: رسیدن به این اهداف نیازمند تحول در روش‌های مدیریتی است.

به گزارش جمعه ایرنا از روابط عمومی شهرداری شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مسجد نصیرالملک شیراز افزود: شوراهای شهر و مدیریت شهری در پرداختن امور برای ساختن شهری که شهر خدا باشد، تلاش کنند و در این مسیر روزمرگی‌های شورایی و شهرداری، این مهم را دچار غفلت نکند.

به اعتقاد امام جمعه شهر شیراز، شهر خدامحور با مدیریت‌های اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به اهمیت تحول در مدیریت‌ها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: رسیدن به این اهداف نیازمند تحول در روش‌های مدیریتی است.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: در مسیر تحول در مدیریت‌ها، باید نگاه و عمل جهادی داشته باشیم‌.

امام جمعه شیراز با اشاره به توصیه‌های شهید مطهری برای تحقق اهداف اسلامی بر گرفته از تأکیدهای ائمه(ع) عنوان کرد: هدف خدمتگزاری در مدیریت‌ها عدالت محوری باشد.

آیت‌الله دژکام با تأکید براین مطلب که همگی بدهکار شهدا هستیم، افزود: هدف انقلاب و شهدا توزیع عدالت محور و تحول در نوع مدیریت است و عدالت در توزیع خدمات خود نشانه‌ای از دین مبین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر این مطلب که باید شهر خدامحور، اداره شود، تصریح کرد: در شهر خدامحور، مباحث حقوق شهروندی باید با سبک اسلامی لحاظ تا عدالت و اعتماد عمومی نسبت به عملکردها حاصل شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha