امام جمعه موقت اهواز: مسئولان پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان باشند

اهواز - ایرنا - امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان خوزستان گفت: عمده مطالبه مردم از سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان اشتغال است که مسئولان و استاندار خوزستان تا حصول نتیجه پیگیر این مصوبات باشند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه اهواز با بیان اینکه باید در بحث اشتغال برنامه ریزی خوبی شود تا مردم نتایج آن‌ را ببینند گفت: در سفر رییس جمهور به خوزستان مصوبات خوبی تدوین شد که از مسئولان انتظار داریم این مصوبات به خوبی اجرا شود.

وی با بیان اینکه هنوز برخی مصوبات سفر اول رییس جمهور به خوزستان کامل اجرایی نشده اظهار کرد : امیدواریم اجرای مصوبات سفر دوم، با شتاب بیشتری همراه باشد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه عمده انتظار مردم ایجاد اشتغال است ادامه‌داد: ادارات اشتغال صحیح داشته باشند و ایجاد اشتغال صحیح در گرو تولید نفت، فولاد، نیشکر، کشاورزی و ... است.

آیت‌الله حسن‌زاده با بیان اینکه مشکلات سرمایه‌گذاری در خوزستان چند برابر استان‌های دیگر است گفت: باید موانع ایجاد اشتغال و تولید در مسیر تشریفات اداری برداشته و شاهد رونق اقتصادی باشیم.

شهروندان در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در خوزستان باید در برق صرفه‌جوی کرد تا صنایع آسیب نبینند خاطرنشان‌کرد: از رسانه ها میخواهیم به این مقوله مهم که مردم در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند؛ تاکید کنند.

وی خوزستان را دومین استان در مصرف برق عنوان‌کرد و گفت: در این استان واحدهای بزرگ صنعتی باید برق خود را خودشان تامین کنند.

آیت‌الله حسن زاده با بیان اینکه باید قدر نعمت برق را دانست اظهارکرد : با آغاز گرما در خوزستان باید مردم بیشتر صرفه‌جویی کنند تا در تابستان مشکل خاموشی و کمبود برق نداشته باشیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سالگرد لغو قرارداد استعماری کاپیتولاسیون در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) گفت: مجلس آن زمان یکی از ننگین ترین مجلس‌های کشور بود که اختیار تام را با این قرارداد ننگین به آمریکا داده بود.

وی ادامه‌داد: با پیروزی انقلاب اسلامی پای آمریکایی‌ها از منافع کشور قطع شد که تاثیر بسیاری در منطقه داشت و همین عامل باعث ایجاد توطئه بر علیه ایران شد.

آیت‌الله حسن زاده با بیان اینکه آمریکا روز به‌روز ضعیف‌تر می‌شود ادامه‌داد: برگشت سوریه به اتحادیه عربی نشانه ضعیف شدن آمریکا در منطقه است .

امام جمعه موقت اهواز همچنین با بیان اینکه طلاب باید از کیان روحانیت دفاع کنند خاطرنشان‌کرد: بین مردم، علما و مراجع باید بیش از این پیوند باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha