بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر  رضوی در کرمان گشایش یافت+فیلم

کرمان - ایرنا - بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی، صبح جمعه در آیینی از گلزار بین المللی شهدای کرمان و در جوار مزار سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شعر رضوی قدمتش از خود جشنواره‌ بین المللی رضوی بیشتر است و پایه گذار این شعر رضوی استان کرمان بوده است.

محسن روحی بیان کرد: در این ۲۸ سال از شروع جشنواره سعی کردیم میزبان خوبی برای امام رئوف باشیم و به لطف خدا این اتفاق به خوبی افتاده است.

وی ادامه داد: سعی شده با خلاقیت هایی که امسال نسبت به سال‌های گذشته در حال انجام است تفاوت هایی را در برنامه های جشنواره شعر رضوی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اشاره کرد: سعی ما در مردمی کردن جشنواره شعر رضوی است تا عموم مردم از این شعرها استفاده کنند و امیدوارم سال‌های آینده نیز در این امر موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ویژه ای برای این جشنواره در نظر گرفته شده است ، گفت: شامگاه پنجشنبه در گلزار شهدای کرمان جمع خوانی جمعی از شاعران کرمانی و بین المللی را در بخش خادم الرضا داشتیم.
روحی گفت: امشب نیز در منزل حاج ماشالله خدادادپور(از خادمان امام رضا) برنامه شعر خوانی داریم که برنامه ای کاملا مردمی است و اختتامیه جشنواره نیز شنبه در تالار فرهنگ و هنر خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha