۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۰۵
کد خبر: 85108751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاتمی: یک شانس مجدد داریم اما کار سخت است/ تنها ۳۰ شوت موفق داشتیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: یک بازی سطح بالا و سخت را واگذار کردیم و باید این نتیجه را در بازی بعد جبران کنیم، هر بازی برای خود یک شانس مجدد بوده اما کار سختی در پیش است و باید تمام تمرکز در این دیدار به میدان برویم.

به گزارش ایرنا، مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر الریاضی لبنان در بازی نخست فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا تاکید کرد: امشب یک بازی سخت، سطح بالا و نزدیک را شاهد بودیم ، آنها تیم بسیار خوبی دارند و در این دیدار بهتر از ما بودند و به نظرم حقشان هم بود که برنده شوند.

او ادامه داد: هر بازی برای خود یک شانس مجدد محسوب می‌شود، البته کار بسیار سختی پیش رو ما خواهد بود اما همه بازیکنان و مجموعه تیم تلاش می‌کنند تا شکست امشب را در بازی دوم جبران کنیم.

وی با اشاره به شرایط لیگ و فشردگی مسابقات گفت: با این شرایط کار خیلی سخت است چرا که هم باید در لیگ بازی کنیم و هم در سوپرلیگ غرب آسیا به میدان برویم. بعد مسافت و اینکه حتما برای هر مسافرت باید به تهران بیاییم باعث شده تیم خسته شود.

حاتمی در مورد تیم الریاضی تاکید کرد: آنها تیم بسیار خوبی دارند و از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برند، البته در این بازی ما شوت‌های بسیاری به سمت حلقه داشتیم که از نظر آماری ۸۰ شوت بود اما تنها ۳۰ شوت وارد حلقه شد که این خوب نیست.

سرمربی شهرداری گرگان در خصوص میزبانی این تیم در استان خود یادآور شد: به نظر من این فرصت و امکان بود که سالن بسکتبال گرگان آماده میزبانی شود، فراموش نکنیم که نام گرگان امروز در سراسر خاورمیانه و خلیج فارس مطرح شده و همه تیم‌ها ما را می‌شناسند، به نظر من حق گرگان بیشتر از اینها است و نباید این فرصت را از دست داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha