تفاهم ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان استان البرز منعقد شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کشور گفت: در قالب این تفاهم نامه ۳۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان این استان ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مجتبی عبداللهی» روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های جهاد آبرسانی که در روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ انجام شد، به انعقاد تفاهم نامه ای که با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) کشوری اشاره کرد و با قدردانی از تلاش های بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، افزود: دولت مردمی آیت الله رئیسی با نیت و شعار خدمت و کسب رضایتمندی مردم کار خود را ادامه می دهد و ما نیاز در این راستا با تمام توان تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: اکنون اراده بسیار خوبی بین مسئولان و گروه های مردم نهاد شکل گرفته تا بسترهای توسعه و ارتقا زیرساخت ها و سرانه های استان محقق شود.

عبداللهی با بیان اینکه بی شک در دولت سیزدهم تحولات مشهود و محسوسی را در استان رقم خواهیم زد، اضافه کرد: در روزهای اخیر تفاهم خیلی خوبی با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) منعقد کردیم تا اقدامات بزرگی را محقق کنیم.

استاندار البرز گفت: علاوه بر ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن محرومان، اختصاص ۳۳ میلیارد تومان در حوزه مخزن سازی و شبکه آبرسانی روستایی، ایجاد شبکه آبرسانی در ۲۰ روستا و ساماندهی شبکه آبرسانی در ۱۳۰ روستای استان، زیرسازی و آسفالت ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت، مدرسه سازی و سالن ورزشی از جمله مفاد ایم تفاهم نامه است.

وی افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ۳ موضوع آبرسانی، زیرساخت جاده ای و مسکن محرومین فعالیت ویژه ای دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha