۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85108486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالا اولویت وزارت ورزش و جوانان است

بوشهر - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند از اولویت‌های این وزارتخانه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خسرو قمری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: در این زمینه پروژه‌های ورزشی مصوب سفرهای استانی رئیس جمهور باید در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش قهرمانی، اظهار کرد: استعدادیابی و شناسایی و معرفی استعدادها در هیات‌های ورزشی مورد توجه ویژه قرار گیرد تا در گام دوم نخبه‌پروری در سطح فدراسیون‌ها دنبال شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: اقلیم استان بوشهر ظرفیت بی‌نظیری برای پرورش ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های مختلفی دارد چرا که آب‌وهوای آن متناسب با کشورهای منطقه و شرق آسیا به عنوان میزبان بسیاری از رویدادهای آسیایی است و ورزشکاران این استان را با مشکلی مواجه نمی‌کند.

قمری بیان کرد: بخشی از شرایط ورزش حرفه‌ای استان‌ها متاثر از ساختار و سبک مدیریتی و بخشی بسته به ارتباط با بخش صنعت و استفاده صنایع از ورزش برای جنبه تبلیغاتی فعالیت خود است.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های استانی برای احیای تیم‌های ریشه‌دار استان بوشهر به‌کار گرفته شود و ورزش پایه نیز مورد توجه قرار گیرد.

تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالا اولویت وزارت ورزش و جوانان است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان قمری در حاشه این آیین تودیع و معارفه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به درپیش بودن مسابقات آسیایی و المپیک در ماه‌های آینده، از مسئولان ورزشی استان‌ها خواست تا شرایط را در این ماه‌ها برای آماده نگه‌داشتن ورزشکاران خود مهیا کنند.

در پایان این آیین، از تلاش‌های کمال صالح‌احمدی تجلیل و یاسر جمالی به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha