همه مردم جهان باید از مقاومت دلیرانه مردم فلسطین حمایت کنند

تهران-ایرنا- کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به جنایات جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها تأکید کرد: بر همه مردم دنیا و منطقه فرض است تا از مردم شریف و مظلوم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها حمایت کرده و جنایات مکرر و جدید رژیم غاصب را محکوم کنند.

به گزارش حوزه دولت ایرنا، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین وابسته به نهاد ریاست جمهوری در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نواره غزه، اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با ترور سه تن از رهبران گردان های قدس و خانواده و فرزندان مظلوم و بیگناه شان و همچنین تعدادی از جوانان رشید فلسطین جنایتی دیگر را در صفحه تاریخ جنایی خود ثبت کرد.

این کمیته در ادامه بیانیه خود تصریح کرد: آنچه مسلم است خون شهدا هرگز هدر نمی‌رود و مجازات اشغالگران صهیونیست حتما صورت خواهد گرفت؛ شهادت، عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است. شهادت مرگی از راه کشته شدن است، که شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن فی سبیل الله، انتخاب می کند. یعنی شهید در راهی کشته می شود که هر دو ارزش آگاهانه و فی سبیل الله را داراست و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر(ص) شریفترین و بالاترین نوع مردن است و علی(ع) آن را گرامی ترین نوع مردن می داند.

در ادامه بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین آمده است: حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه، با هدف قرار دادن مجاهدین، زنان و کودکان جنایت علیه بشریت است که در آن تمامی معانی کینه، شقاوت و ناجوانمردی و ارعاب و خشونت تجسم یافته است. رژیم صهیونیستی بیش از هفت دهه جنایت آشکار بر علیه مردم مظلوم فلسطین ذات پلید خود را بر همه دنیا روشن ساخته و جای هیچ حرفی را برای دفاع از عمل شنیع خود باقی نگذاشته است.

این کمیته همچنین با تصریح بر اینکه بر همه مردم دنیا و منطقه فرض است تا از مردم شریف و مظلوم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها حمایت کرده و جنایات مکرر و جدید رژیم غاصب را محکوم کنند، متذکر شد: مقاومت فلسطین حق دارد از حقوق حقه خود دفاع و با دشمن خود مقابله کند و دشمن نیز یقین دارد که تاوان این ترورها را به زودی خواهد پرداخت.

در این بیانیه همچنین از سازمان‌های حقوقی و بین المللی، دولت‌ها و علمای بلاد اسلامی خواسته شده تا ضمن محکوم کردن جنایات ضد بشری و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس شریف، گام‌های مناسب در مقابل این اقدام تروریستی بردارند و تأکید کرده «آنچه اکنون و در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز لازم است، اتخاذ تدابیر واقعی و بازدارنده برای پایان دادن به این کشتارهای وحشیانه علیه مردم فلسطین و محکوم کردن مقامات رژیم صهیونیستی است که سعی در سرپوش گذاشتن روی بحران‌های داخلی خود دارند».

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن تجلیل از همه شهدای مظلوم فلسطین و ستایش از مقاومت عزتمندانه ملت مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی شهادت این مجاهدان راه عزت و شرف و خاک فلسطین را به خانواده این شهیدان، ملت و گروه‌های مقاومت به‌ویژه جنبش جهاد اسلامی فلسطین تسلیت گفته و یادآور شد که همه توان خود را در حمایت از آنان به کار می‌گیرد و امید واثق دارد فرمایش رهبر معظم که فرمودند فلسطین قطعاً و یقیناً در سایه ادامه استقامت به‌یادماندنی ملت فلسطین، وحدت گروه‌های مبارز جهادی حول محور مقاومت و ایمان و توکل به پروردگار آزاد خواهد شد و حامیان رژیم صهیونیستی نصیبی جز روسیاهی و بدنامی تاریخی نخواهند برد، به واقعیت عینی مبدل خواهد شد.

هر قطره خون مجاهدان فلسطینی درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند

مجمع جهانی بیداری اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای به امضای «علی اکبر ولایتی» دبیرکل این مجمع و مشاور رهبر معظم انقلاب، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه و شهادت سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم عادی از جمله تعدادی از زنان و کودکان فلسطینی را به شدت محکوم‌ کرد.

در این بیانیه‌ با اشاره بمباران مردم بی‌دفاع فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی تصریح شده است: خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی یکبار دیگر قد علم کرده است. سران تروریست صهیونیستی برای فرار از بحران‌های داخلی که تمام ابعاد سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و جمعیتی این رژیم را درگیر کرده است، به کشتار فلسطینیان روی آورده‌اند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه بیانیه خود نوشت: در جدیدترین عملیات تروریستی، دست گنهکار ارتش رژیم صهیوینستی مرتکب جنایتی بزرگ شده و با یورش وحشیانه به غزه، ۱۳ فلسطینی از جمله تعداد زن و کودک و ۳ تن از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» را به شهادت رساند. ترور مردم و مجاهدان فلسطینی که در رأس سیاست‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد، نشانه قدرت نیست بلکه شاهد بزرگی بر شکست و استیصال و فرار از بحران‌های درونی و بیرونی است. رژیم صهیونیستی می‌پندارد که با به شهادت رساندن مردم و مجاهدان فلسطینی، می‌تواند در مسیر مقاومت و مبارزات ضدصهیونیستی مانع ایجاد کند.

این مجمع، شهادت در کام بندگان پرهیزکار و مخلص شیرین و در راه خدا و برای آزادی قدس شریف را آرزوی همیشگی مجاهدان فلسطینی دانست و تصریح کرد: البته این نمی‌تواند از گناه بزرگ تبهکاران صهیونیستی بکاهد و قطعاً این جنایت اشغالگران تروریست نیز همچون قبل بی‌پاسخ نخواهد ماند. اگرچه رژیم صهیونیستی همچنان اصرار دارد که ابعاد واقعی تلفات خود را پنهان نگه دارد. هر قطره خونی که از مردم و مجاهدان فلسطینی ریخته شود، بر زمین نمی‌ماند و درخت مقاومت و ایستادگی در فلسطین اشغالی را تنومند می‌کند و آتش خشم ملت فلسطین و سایر گروه‌های مقاومت در منطقه و جهان اسلام و آزادی‌خواهان را شعله‌ورتر می‌سازد.

در ادامه بیانیه این مجمع آمده است: رژیم اشغالگر قدس در طی سال‌های متمادی با ترور هدفمند فرماندهان مقاومت و به شهادت رساندن آنها تصور می کند که شعله های قیام مردمی فلسطین را خاموش می کند، در حالی که با شهادت فرمانده، از هر قطره خون مجاهدان راه خدا هزاران رزمنده جدید متولد خواهد شد وبه طوری که در روند سالهای اخیر شاهد شکوفایی و سیر تکوین انتفاضه فلسطینی هستیم. در این رخدادها نه تنها قیام مردم به پا خواسته فلسطین نرفت، بلکه روز به روز درخت آن تناور، بالنده و تأثیرگذار تر شد و سیر تکاملی چنین روندی اضمحلال و فروپاشی رژیم جعلی را سرعت خواهد بخشید و درخت پیروزی نهایی را نوید بخش خواهد بود.

مجمع جهانی بیداری اسلامی خطاب به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی تأکید کرده است: با ترور فلسطینیان، لحظه‌ای خلل و توقف در راهی که برای نابودی این رژیم از درون فلسطین اشغالی گشوده شده و هر لحظه بر دامنه و عمق آن افزوده می‌شود، به وجود نخواهد آمد. رژیم صهیونیستی محکوم به فنا است و به حول و قوه الهی و با استمرار جهاد و شهادت که با ارتقای توانمندی‌های نظامی و دفاعی گروه‌های مقاومت در فلسطین اشغالی همراه است، به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم بود.

در پایان این بیانیه آمده است: مجمع جهانی بیداری اسلامی شهادت تعدادی از مردم مبارز فلسطین در غزه از جمله سه تن از فرماندهان جهاد اسلامی را به ملت و مجاهدان فلسطینی به ویژه جوانان فداکار و سرافراز تبریک و تسلیت عرض کرده و از تمامی شخصیت‌ها، نخبگان، رهبران، گروه‌ها و احزاب، جریان‌های سیاسی، مردم مسلمان و آزادی‌خواه و عدالت جویان، دولت‌ها، سازمان کنفرانس اسلامی، سازمان ملل و جامعه جهانی می خواهد ضمن محکومیت بدون قید و شرط رژیم سفاک با حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین تا پیروزی نهایی از هیچ کوششی دریغ نورزند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha