یک هزار و ۵۰۳ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در فارس‌ به بهره‌برداری رسید

شیراز-ایرنا- یک هزار و ۵۰۳ پروژه محرومیت‌زدایی که توسط گروه‌های جهادی در استان فارس اجرایی شده است، پنج شنبه با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه فجر فارس پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از این پروژه ها بیان کرد: از یک هزار و ۵۰۳ پروژه محرومیت زدایی، ۳۱۶ پروژه مربوط به حوزه بهداشت و سلامت، ۱۵۲ پروژه مربوط به آبرسانی کشاورزی و احیای چاه و قنات، ۲۶۵ پروژه مربوط به مسکن محرومان، ۱۷۳ پروژه مربوط به اماکن مذهبی و حسینیه و تعمیرات امامزادگان،۴۳ پروژه‌ مربوط به حوزه های فرهنگی و مذهبی، پنج پروژه مربوط به بهسازی معابر روستایی، ۲۸ پروژه مربوط به مرمت گلزار شهدا، و ۳۳ پروژه مربوط به اماکن آموزشی بوده است.

سردار یدالله بوعلی افزود: این پروژه های محرومیت زدایی با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان اجرایی شده است.

یک هزار و ۵۰۳ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در فارس‌ به بهره‌برداری رسید

اجرای ۳۲ هزار طرح محرومیت زدایی در کشور طی سال جاری

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این مراسم تاکید کرد: بسیج باید به عنوان یک ابرنهاد تسهیل‌گر و دارای شبکه مویرگی، نقش حلقه واسطه میان امام و امت را ایفا کند.

سردار محمد زهرایی به اولویت های سازمان بسیج سازندگی برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: تامین آب شرب، مسکن محرومان با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)، طرح از آبخیز تا جالیز، جاده بین مزارع و ساماندهی گلزار شهدا اولویت‌های مهم سال جاری در اجرای پروژه های محرومیت زدایی است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲، اجرای ۳۲ هزار طرح محرومیت زدایی در کشور را پیش‌بینی کرده که نسبت به سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش یافته است.

بسیج سازندگی به معنای اتمام ناممکن ها در کوتاهترین زمان ممکن است

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: در سپاه فجر و نواحی اقدامات خوب و موثری شکل گرفته و در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز همانند سایر موارد، قله‌ها را فتح خواهیم کرد.

محسن علیزاده افزود: بسیج سازندگی به معنای واقعی یعنی شروع و اتمام ناممکن‌ ها در کوتاهترین زمان ممکن است.

وی با بیان اینکه برای نیروهای جهادی، نه زمان مهم است و نه خورد و خوراک، تاکید کرد: آنچه برای گروه های جهادی مهم است، ارایه بهترین خدمت به مردم است و این موضوع اولویت دارد.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: در این قانون اعتبارات خوبی برای مباحث جهادی در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha