۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85108352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اعضای باند سارقان پارکینگ ساختمان با ۱۳۰ فقره سرقت در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان پارکینگ ساختمان های مناطق شمالی شهرستان کرج با ۱۳۰ فقره سرقت خبرداد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه و تجهیزات ساختمانی از پارکینگ ساختمان های مناطق شمالی شهر کرج، بررسی ویژه موضوع به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان محول شد.

وی افزود: بررسی ها حاکی از این بود که یک باند سه نفره با استفاده از شاه کلید درب ساختمان های مناطق شمالی کرج را باز کرده و اقدام به سرقت دوچرخه و لوازم ساختمانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی از سوی کارآگاهان، سه سارق در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

سردار هداوند گفت: همچنین هفت مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده دستگیر شده و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی این استانه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.

کشف ۵۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق درالبرز

دستگیری اعضای باند سارقان پارکنیک ساختمان با ۱۳۰ فقره سرقت در البرز

فرمانده انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود نیز از کشف ۵۵ هزار لتیر فراورده نفتی قاچاق از یک واحد صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ دراین استان خبرداد .

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص شد یک واحد صنعتی اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انبار خود نموده است.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه نماینده شرکت پخش فرآورده های نفتی استان به واحدصنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۵۵ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

سردار هداوند گفت: درانی خصوص یک نفر دستگیر شده و کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی از مردم خواست اطلاعات خود در زمینه‌های خرید، فروش و نگهداری اموال قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha