۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85108223
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

شانس بقای شهرداری آستارا و خطر سقوط چوکا در لیگ دسته یک افزایش یافت    

رشت - ایرنا - هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور برای نمایندگان گیلان ۲ نتیجه مساوی به همراه داشت که با این تساوی‌ها، شانس بقای شهرداری بندرآستارا تا حد زیادی افزایش یافت اما چوکا یک گام دیگر به سقوط نزدیکتر شد.

به گزارش ایرنا، در جریان این رقابتها، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در یک بازی خانگی مقابل فجر سپاسی شیراز به نتیجه مساوی دست یافت و تیم چوکا تالش دیگر نماینده گیلان نیز در اردکان به نتیجه مساوی رضایت داد.

در بازیهای برگزار شده از هفته سی و دوم این مسابقات، تیم شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه وحدت این شهر مقابل تیم فجر سپاسی شیراز به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

این نماینده گیلان با این تساوی خانگی تا حد زیادی شانس حفظ سهمیه خود در رقابتهای لیگ دسته اول را افزایش داد و خطر سقوط این تیم را چندان تهدید نمی‌کند اما شکست در ۲ بازی باقیمانده و پیروزی تیم چوکا در سه بازی و همچنین پیروزی شهرداری همدان در ۲ بازی باقیمانده موجب می‌شود که شهرداری آستارا از این لیگ سقوط کند.

به هر حال شانس پیروزی چوکا و شهرداری همدان در بازیهای باقیمانده این تیمها نیز تا حد زیادی دشوار است و در صورت عدم پیروزی این ۲ تیم در یکی از دیدارها، شهرداری بندرآستارا در لیگ باقی خواهد ماند.

البته این در حالی است که این نماینده گیلان در ۲ بازی خود امتیازی کسب نکند وگرنه با کسب یک تساوی از این ۲ بازی باقیمانده، شهرداری بندرآستارا سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ خواهد کرد و نتایج سایر تیمها تاثیری در این امر ندارد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا تا پایان هفته سی و دوم لیگ دسته اول کشور و تنها ۲ هفته مانده به پایان این مسابقات با انجام ۳۰ بازی، ۳۰ امتیاز کسب کرده و در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم فوتبال فجرسپاسی نیز با تساوی مقابل شهرداری بندرآستارا و کسب یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه، همچنان در جایگاه سوم قرار گرفت و برای صعود به لیگ برتر نیز امیدوار باقی ماند.

اما تیم چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در این لیگ که رکورد تغییر سرمربی را در فصل جاری این مسابقات دارد در اردکان مقابل تیم چادرملو به نتیجه مساوی پرگل سه بر سه دست یافت.

تیم چوکا که در انتهای جدول قرار دارد و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط از این لیگ بشمار می‌رود در این دیدار سرانجام به نتیجه مساوی دست یافت تا همچنان یکی از گزینه‌های مهم سقوط از این لیگ باشد.

بیشتر بخوانید:

به صدا درآمدن زنگ خطر سقوط برای چوکا تالش

گلهای تیم فوتبال چوکا تالش را در این دیدار، سامان نورمحمدی در دقیقه ۴۵، میثم فردوسی در دقیقه ۶۹ و عرفان شمخالی در دقیقه ۸۰ به ثمر رساندند، همچنین گلهای چادرملو اردکان هم در دقیقه ۱۸ توسط میلاد پور صف شکن در دقیقه ۶۳ توسط علی خدادادی و دقیقه ۸۷ توسط علی خدادی به ثمر رسید.

تیم فوتبال چوکا تالش با این تساوی از ۲۹ بازی ۲۲ امتیاز کسب کرده و در رده هفدهم و انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و برای حفظ سهمیه خود در این لیگ کار بسیار سخت و دشواری پیش رو دارد.

تنها شانس بقای تیم فوتبال چوکا تالش در لیگ دسته اول پیروزی این تیم در سه بازی باقیمانده و عدم پیروزی تیم شهرداری همدان در ۲ دیدار باقیمانده است. ِ

شانس بقای شهرداری آستارا و خطر سقوط چوکا در لیک دسته یک افزایش یافت    

به هر حال برای اینکه چوکایی‌ها سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کنند کار بسیار سختی پیش رو دارند چون باید در هر سه بازی به پیروزی برسند که با توجه به وضعیت کنونی، این امر تا حد زیادی بعید به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر تیم شهرداری همدان نیز نباید در ۲ بازی باقیمانده خود پیروز شود تا چوکایی‌ها بالاتر از این تیم و تیم خلیج فارس ماهشهر قرار گیرند و با کسب رتبه پانزدهم جدول بتوانند همانند شهرداری بندرآستارا سهمیه خود در این لیگ را حفظ کنند.

به هر حال باید دید که چوکا در بازیهای باقیمانده خود چه نتایجی را کسب خواهد کرد گرچه شانس بقای این تیم در لیگ یک بسیار کم است اما طرفداران این تیم همچنان امیدوارند که چوکا در بازیهای باقیمانده خود به پیروزی برسد.

در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم حضور داشتند که با انصراف یک تیم، این مسابقات با حضور ۱۷ تیم برگزار می‌شود که در نهایت ۲ تیم دیگر نیز به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha