۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبر: 85108210
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اصفهان با ۲۵ بنگاه اقتصادی در نمایشگاه " ایران اکسپو۲۰۲۳"  حضور یافت

اصفهان-ایرنا-مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: ظرفیت های اقتصادی این استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران موسوم به (ایران اکسپو ۲۰۲۳) با ۲۵ بنگاه اقتصادی موفق در ۱۲ گروه کالا به نمایش گذاشته شد.

احسان شهیر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به پایان این رویداد اقتصادی اشاره و بیان کرد: این کالاها در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، دانش بنیان، تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی در این نمایشگاه عرضه شده بود.

وی افزود: استان اصفهان با سه رویکرد «تبیین گذشته اصفهان»، «حالِ سرمایه‌گذاری» و «آینده اصفهان» در این نمایشگاه حضور یافت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان افزود: عنوان بخش تبیین گذشته اصفهان، «داستان‌های ناگفته سرمایه گذاری»، بخش حالِ سرمایه‌گذاری «استان زندگی» و بخش آینده اصفهان، «بهشت سرمایه‌گذاری» بود.

شهیر افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شدند تا با بازدید از محصولات ارائه شده، نسبت به توافق خرید کالاها اقدام کنند، همچنین به صورت BTB نیز با مهمانان و تجار خارجی حاضر در نمایشگاه مذاکره شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: هیئت‌های مختلف از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور داشتند و از توانمندی بیش از ۷۰۰ شرکت صادراتی ایرانی بازدید کردند.

وی افزود: برای نخستین بار هریک از استانداری‌های کشور در این نمایشگاه دارای پاویون استانی بودند و به عرضه و معرفی توانمندی‌های صادراتی استان خود پرداختند.

به گزارش ایرنا؛ پاویون اصفهان در سالن شماره ۴۱ این نمایشگاه با مشارکت استانداری، انجمن صادرکنندگان استان، اتاق بازرگانی و سایر نهادهای استان به معرفی توانمندی‌های صادراتی و رقابتی و ارائه محتواهای از پیش تهیه شده به صورت نماهنگ و فیلم پرداخت.

نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۳ (IRAN EXPO ۲۰۲۳) از ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و شامگاه چهارشنبه به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha