۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85108196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: پروژه‌های با پایان باز در استان نخواهیم داشت

زنجان – ایرنا – استاندار زنجان گفت: نباید پروژه‌هایی با پایان باز در استان داشته باشیم بلکه لازم است طبق برنامه ریزی ها عملیات اجرایی پروژه ها در یک مقطعی تمام و پرونده آنها بسته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های قانون بودجه برای جذب اعتبارات حداکثری به استان تاکید کرد و افزود: جذب اعتبارات ملی جزو شاخص های ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی استان در سال جاری است.

وی به هدف گذاری ها و برنامه های اعلام شده دستگاههای اجرایی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: گزارش سه ماهه پیشرفت برنامه های اعلامی از دستگاهها گرفته می شود و رسانه ها نیز لازم است پیگیری و مطالبه لازم را در خصوص اجرای برنامه ها داشته باشند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش بودجه هزینه ای و عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: پس از سال ها رتبه استان در جدول بودجه بین استان ها تکان خورد و هر چند جایگاه زنجان همچنان در بین استان های بالای ۲۰ جدول بودجه است ولی حرکت های خوبی برای رشد چند پله ای زنجان در سال جاری انجام گرفت و استان از ردیف انتهایی بالا آمد.

افشارچی همچنین به لزوم هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: ما خادم مردم هستیم و انرژی مدیران باید متمرکز بر پیشبرد طرح ها با هم افزایی باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha