۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85107850
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر فجر سپاسی شیراز به تساوی رسید

آستارا- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر چهارشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ دسته اول در ورزشگاه وحدت با حضور تماشاگران آستارایی میزبان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز بود که در نهایت این دیدار حساس با نتیجه تساوی بدون گل به پایان یافت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا که در دیدار امروز به تصمیم محسن بنگر با ترکیبی متفاوت شامل محمدامین رضایی، محسن آقایی، سجاد مشکل‌پور، محمد آزادطلب، ناصر رضایی، جابر نصیری، علی دهقان، مهدی ایزدی، علیرضا سلیم‌پور، میلاد قربانزاده و مرتضی آقاخان پا به میدان گذاشته بود، نتوانست از فرصت میزبانی در این دیدار سرنوشت‌ساز استفاده کند.

در حالیکه شهرداری با توجه به رقابت نزدیک در انتهای جدول برای فرار از خطر سقوط به سه امتیاز این دیدار بیش از پیش نیاز داشت، تغییر ترکیب تیم هم نتوانست رشته تساوی‌های بدون گل نماینده آستارا را پاره کند و در این میان، مهدی ایزدی نیز با دریافت ۲ کارت زرد در دقیقه‌های ۳۳ و ۵۱ از بازی اخراج شد تا شاگردان بنگر در نیمه دوم فشار مضاعفی را برای کسب تک امتیاز بازی متحمل شوند.

فجر سپاسی شیراز نیز که فرزاد طیبی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، سعید زارع، سید جلال عبدی، محمدرضا خدری، آرام عباسی، داود رجبی، حامد بحیرایی، محسن سیفی، محمد آژیر و ابوالفضل بابایی را در ترکیب اصلی خود داشت، با وجود نیاز به سه امتیاز این بازی به دلیل رقابت تنگاتنگ در صدر جدول برای کسب جایگاه دومی لیگ کاری از پیش نبرد و به مساوی رضایت داد.

کوپال ناظمی، بابک خسروی، رضا بابارئیسی و رسول اولیایی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده داشتند و ناظر داوری نیز جمشید دانش‌مهر بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از برگزاری ۳۰ دیدار پنج برد، ۱۵ تساوی و ۱۰ باخت در کارنامه خود ثبت کرده است و با ۱۴ گل زده، ۲۳ گل خورده و کسب ۳۰ امتیاز بدون احتساب نتیجه سایر دیدارها در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

فجر سپاسی شیراز نیز از همین تعداد مسابقه ۱۳ برد، ۱۱ تساوی و ۶ باخت با ۳۷ گل زده و ۲۳ گل خورده ۵۰ امتیاز کسب کرده و تا اینجای کار با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی در تعقیب استقلال خوزستان است.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha