دادستان کل کشور: حل مشکلات واحدهای تولیدی با همکاری همه نهادها میسر است

ارومیه - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی با همکاری و احساس مسوولیت همه نهادها میسر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در چهارمین برنامه سفر کاری خود به منطقه آزاد ماکو و در حاشیه بازدید از ۲ واحد تولیدی افزود: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی حقوقی و قضایی و برخی از این موانع محدودیت هایی در اعطای تسهیلات بانکی و بعضی مربوط به مشکلات اجرایی است.

وی اظهارداشت: کمکی که دستگاه قضایی به تولید می‌تواند کند بیشتر مربوط به رفع موانع حقوقی و قضایی هست چون عمدتا در اختیار آن است و می‌تواند این مشکلات را حل و فصل کند و اگر واحد تولیدی پرونده‌ای دارد مشکلات حقوقی را تا جایی که خلاف صریح قانون نباشد حل و فصل کند.

دادستان کل کشور افزود: یکسری از مشکلات واحدهای تولیدی هم مربوط به تسهیلات بانکی معوقه یا نیازمند تسهیلات هستند یا مشکلات دیگر بانکی دارند که قوه قضائیه ظرفیت‌هایی در این زمینه دارد که می‌تواند به اعتبار عضویت در شورای پول و اعتبار در این زمینه نیز کمک کند.

وی افزود: برخی از مشکلات هم مربوط به دستگاه های اجرایی است و ما به اعتبار عضویت در ستاد اعطای تسهیلات و نیز وجود ستاد مقابله با مشکلات واحدهای تولیدی در قوه قضائیه، تلاش بر این است که با دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته و در آنجا هم هر کمکی که از دستگاه قضایی بویژه دادستان کل و دادستان های سراسر کشور بر می‌آید دریغ نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است همه دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید دست به دست هم دهند و این مشکلات اقتصادی کشور حل شود و معیشت مردم در جهت سهولت و آسانی قرار گیرد و با وجود تلاش‌ها و برنامه‌های دشمن، نگذاریم دشمن به اهداف خود که ایجاد مشکلات اقتصادی است برسد.

به گزارش ایرنا، دادستان کل کشور در جریان سفر خود به منطقه آزاد ماکو از ۲ واحد تولیدی شرکت پوشاک گستر برسام که در زمینه تولید پوشاک فعالیت دارد و نیز شرکت بتا دندان ماکو که در زمینه تولید انواع دندان های مصنوعی فعالیت دارد بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این ۲ واحد تولیدی قرار گرفت و دستورهای لازم را در راستای رفع مشکلات آنها صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha