به گزارش ایرنا از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی با تشریح برخی اقدامات انجام گرفته طی سال ۱۴۰۱ اظهارداشت: باتوجه به گسترش دامنه فعالیتهای صندوق اعتباری هنر و رشد تعداد اعضای تحت پوشش، تسریع و تسهیل ارتباط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با صندوق بیش از پیش احساس میشود. براین اساس مرکز پاسخگویی و ارتباط صندوق هنر پل ارتباطی را ایجاد کرده تا فعالان حوزه فرهنگ و هنر بتوانند با برقراری ارتباط با این مرکز، بتوانند درخواستها و شکایات خود را مطرح کنند.
وی پاسخگویی به سوالات و رفع ابهام مخاطبان در سریعترین زمان ممکن و کاهش مراجعات حضوری و ترددهای غیرضروری را از مهمترین اهداف راهاندازی مرکز پاسخگویی و ارتباطات صندوق اعتباری هنر عنوان کرد.
پوراحمدی گفت: در همین راستا سامانه پاسخگوی تلفنی، سامانه پیامکی، صفحات شبکههای اجتماعی در صندوق هنر این وظیفه را بر عهده دارند تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه واسطه ای، پیشنهادات، انتقادات، سوالات و مشکلات خود را از طریق این مجاری ارتباطی به کارشناسان صندوق انتقال داده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی هنرمندان
مدیرعامل صندوق اعتباری از پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت خبر داد و افزود: بیشترین تماس ورودی نیز با ۹ هزار و ۹۵۷ تماس در شهریورماه ۱۴۰۱ ثبت شده که مصادف با ایام ثبتنام بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر بوده است.
وی بیان کرد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در رستههای سینمایی، تجسمی، نویسندگان، روزنامهنگاران، خادمان فرهنگ و هنر، قرآن و عترت، بیشترین تماس تلفنی را با مرکز پاسخگویی و پشتیبانی صندوق اعتباری داشتند.
به گفته پوراحمدی، براساس آمار؛ مهمترین دلایل پرتکرار تماس با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر به ترتیب سوالات مرتبط به حوزههای «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» بوده است.
راهاندازی سامانه پیامکی صندوق اعتباری هنر
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه، صندوق هنر برای تسریع و بهبود خدماترسانی به اعضای خود در مرکز تماس، تمهیداتی را به کار گرفته است، از راهاندازی سامانه پیامکی صندوق در راستای توسعه خدمات بهینه آن در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
پوراحمدی گفت: بر این اساس در سال ۱۴۰۱ بیش از یکهزار و ۱۸۸ پیامک از سوی اعضا به این سامانه ارسال شده و تمامی سوالات ارسالی پاسخ داده شده است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: صندوق اعتباری هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور میداند از این رو مصمم است با رایزنی و پیگیریهای مستمر، تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارایه کند.
نظر شما