۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 85107654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار بوعلی: سپاه و بسیج حلقه وحدت مردم هستند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰
کد خبر: 85107654
سردار بوعلی: سپاه و بسیج حلقه وحدت مردم هستند

شیراز- ایرنا- فرماندار سپاه فجر استان فارس گفت: سپاه پاسداران و بسیج، حلقه اتصال، همدلی و منشا وحدت بین مردم هستند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی چهارشنبه در آیین معرفی فرمانده جدید سپاه کازرون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: امروز مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان این نسل و فرزندان انقلاب اسلامی، رسالت دارد که در تمام عرصه هایی که کشور نیاز دارد نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: البته این نقش آفرینی در تمام عرصه به معنای دخالت در هر کاری یا موازی کاری یا تقابل با سایر مجموعه ها نیست بلکه به این معناست که در کنار مردم و کارهایی که مردم در آنها فعالیت دارند مانند کشاورزی در قالب جهاد سازندگی فعالیت می کند.

فرمانده سپاه فجر اظهارکرد: فلسفه حضور سپاه و بسیج با استفاده از ظرفیت‌های بی انتهای مردم در عرصه افتخارآفرینی، پیشرفت و دفاع از کشور است.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، هنوز ۱۰ هزار روستا در کشور فاقد آب آشامیدنی هستند که از این تعداد آبرسانی به هفت هزار روستا ظرف مدت یکسال هدفگذاری شد که بخش عمده ای از آنها ظرف مدت ۱۰ ماه آبرسانی شدند.

سردار بوعلی افزود: در کنار این، خدمات آموزش های فرهنگی هم به عنوان یک هدف در حال انجام است که استان فارس به عنوان یکی از استان های برتر در این زمینه معرفی شد.

سردار بوعلی: سپاه و بسیج حلقه وحدت مردم هستند

در این آیین سرهنگ پاسدار حسین حیاتی به عنوان فرمانده جدید سپاه کازرون معرفی و از تلاش های سرهنگ غلامرضا توکل قدردانی شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha