مرحله منطقه‌ای مناظرات دانشجویی با برتری تیم دانشگاه علم و صنعت به پایان رسید

تهران- ایرنا- تیم «با طه» از دانشگاه علم صنعت با کسب عنوان قهرمانی مرحله منطقه‌ای استان‌های تهران، البرز و قزوین در یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، به مرحله کشوری این رقابت ها راه یافت.

مرحله منطقه‌ای استان‌های تهران، البرز و قزوین یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حضور ۱۶ تیم دانشجویی از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هشت گزاره مصوب از دبیرخانه مناظره انجام شد. از ۱۶ تیم شرکت‌کننده هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند که چهار برنده نیمه‌نهایی داشت.

در مرحله فینال(نهایی) هم تیم «با طه» از دانشگاه علم صنعت و تیم «مشکات» از دانشگاه الزهرا(س) با گزاره «توسعه فضای مجازی موجب دین‌گریزی جوانان می‌شود» با یکدیگر مناظره کردند و این مناظره پرکشش و جذاب با برتری گروه «با طه» به‌عنوان تیم مخالف به پایان رسید.

بر این اساس تیم «با طه» قهرمان منطقه تهران و مرکز شد و به مرحله کشوری راه یافت. تیم «مشکات» هم به مقام دوم رسید.

مرحله منطقه‌ای مناظرات دانشجویی با برتری تیم دانشگاه علم و صنعت به پایان رسید

در مسابقه رده‌بندی هم دو تیم «قلم» از دانشگاه تهران و «بیان» از دانشگاه قزوین با یکدیگر در خصوص گزاره «شکاف نسلی در ایران به مرحله بحران رسیده است» رقابت کردند که تیم قلم با موضع مخالف از استان قزوین در رقابتی بسیار نزدیک برنده شد و مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

هیات داوران این مرحله از مسابقات، نازیلا یوسفی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بهروز نظری عضو هیات علمی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و عباس جواهری محمدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha