۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85107254
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توفان با سرعت ۱۱۴ کیلومتر در ساعت اسفراین خراسان‌شمالی را درنوردید

بجنورد-ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته توفان با سرعت ۱۱۴ کیلومتر در ساعت "اسماعیل آباد" شهرستان اسفراین را درنوردید که بیشترین میزان سرعت وزش باد در استان را داشت.

مهری هاشمی دوین روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزش باد شدید و بارش باران برای امروز و فردا در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است و در این باره هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: برای امروز و فردا، وزش باد لحظه‌ای شدید، بارش باران در پاره ای نقاط رگبار باران و رعد و برق، درنقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: این سامانه بارشی در بیشتر نقاط استان به ویژه شهرستان های فاروج، شیروان، اسفراین، شمال و شرق بجنورد و بخش هایی از راز و جرگلان را در بر می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رگباری بودن بارندگی سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

هاشمی دوین ادامه داد: مردم استان در مناطق مختلف استان تا صبح پنجشنبه کاهش دمای هوا، به میزان هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد در گرم ترین ساعت روز تجربه می کنند.

اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اسماعیل آباد اسفراین با بیشینه دمای ۳۵.۶ درجه سانتیگراد گرم ترین و فاروج با کمینه دمای ۹.۸ درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان ثبت شد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت کمینه دمای بجنورد ۱۳.۲ درجه و بیشینه دمای آن ۲۶.۸ درجه سانتیگراد گزارش شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha