۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 85107141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلجی: تأکید رهبر انقلاب بر همدلی و همکاری قوا تکلیف شرعی و قانونی است

تهران- ایرنا- رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز دولت، تأکید مقام معظم رهبری بر همدلی و همکاری و همراهی قوا را تکلیف و دستور شرعی و قانونی دانست و گفت: همه تلاش‌ها و تدابیر در ارکان دولت صورت گرفته تا مدیران دولتی از افتادن در تله حاشیه‌ها که باعث ناامیدی مردم است، پرهیز کنند.

«سپهر خلجی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در حیاط دولت و در پاسخ به سؤالی درباره حاشیه‌های مطرح شده اخیر درباره مجلس گفت: توصیه می‌کنم همه بخش‌ها از حاشیه‌سازی پرهیز کنند؛ این توصیه اکید رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری است که بر همدلی و همکاری و همراهی تأکید داشته‌اند و این سخن فراتر از توصیه و در واقع یک تکلیف و دستور شرعی و قانونی است؛ لذا همه ما مکلف هستیم در حفظ انسجام قوا و همکاری در جهت حل مشکلات مردم پیشقدم باشیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در ادامه به همه بخش‌هایی که تریبون در اختیار دارند توصیه کرد در بیان مواضع خود سنجیده‌تر عمل کنند و متذکر شد: باید روند توهین، تخریب و دروغ‌گویی که بعضاً به‌صورت شبکه‌ای و هدایت شده و توسط برخی مراکز و افراد مشخص با به‌کارگیری پروژه‌بگیران وابسته به این مراکز صورت می‌گیرد، تدبیر شود.

خلجی اضافه کرد: البته همه ارکان باید توجه کنند که درگیر حاشیه‌ها نشوند؛ چون این اتفاق مهمترین زمینه برای غافل شدن از خدمت به مردم، پیشرفت و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات است و یقیناً ارکان دولت به این مسأله توجه دارند و همه تلاش و تدابیر صورت گرفته است تا مدیران دولت از افتادن در تله حاشیه‌ها که باعث ناامیدی مردم است، پرهیز کنند.

وی بر همین اساس به اعضای منتسب به دولت و همه دلسوزان به‌ویژه در رسانه‌ها و مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که برادرانه به هم‌افزایی برای حل مشکلات مردم توجه داشته باشند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha