۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85107115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت بخش خصوصی و حمایت دولت باعث رونق اشتغال در گناوه شد

گناوه - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: مشارکت بخش خصوصی و حمایت دولت باعث شده تا این شهرستان نسبت به تعهدات ایجاد اشتغال فراتر از سقف تعیین شده اقدام کند .

به گزارش ایرنا، احمد لیراوی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: اشتغال پارسال شهرستان به میزان ۱۰۸ درصد تحقق یافت که این مهم با همراهی و تعامل اعضای کارگروه، بانک ها و دستگاه‌های اجرایی به دست آمد.

وی افزود: گناوه در زمینه تسهیلات اشتغالزایی از شهرستان‌های برتر بوده و ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه اختصاص یافت که بخش عمده ای از آن پرداخت شده است.

وی گفت: پارسال به رغم همه محدودیت‌ها، مشکلات و تنگناهایی که دولت با آن مواجه بود، در بحث تبصره ۱۶ که مرتبط با اشتغال بود، اعتبارات خیلی خوبی اختصاص یافت.

وی بیان کرد: در حوزه مشارکت بخش خصوصی در امر تولید و اشتغال، در یک سال اخیر سرمایه گذاری‌ به همت چندین شرکت تولیدی با حمایت دولت آغاز شده است.

لیراوی گفت: در حوزه تکمیل زنجیره‌های آبزی پروری و مرغ با همت سرمایه گذاران و حمایت دولت چندین طرح در دست ساخت است که با بهره‌برداری آنها به اشتغال پایدار و رشد تولید کمک شایانی خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه افزود: عملیات اجرایی کارخانه تولید لوازم خانگی به تازگی در این شهرستان توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است که در چند فاز انجام و اشتغال افراد بومی جویای کار را به همراه دارد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha