۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85107068
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۸ واحد غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در کرج تعطیل شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85107068
۱۸ واحد غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در کرج تعطیل شد

کرج - ایرنا- شهردار منطقه چهار کرج اعلام کرد: ۱۸ واحد جمع آوری و تفکیک غیرمجاز پسماند و ضایعات خشک در این منطقه شهری به علت مشکلات زیست محیطی و مزاحمت برای مردم تعطیل شد.

به گزارش ایرنا، حسین عطایی روز چهارشنبه در حاشیه پلمب این مکان ها به خبرنگاران گفت: پس از دریافت شکایات مردمی و بررسی های میدانی این واحدها با حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی پلمب شد.

وی ادامه داد: جمع آوری و تفکیک پسماند خشک تنها توسط شرکت های معتبر طرف قرار داد مدیریت شهری انجام می شود و هرگونه فعالیت غیر قانونی در این بخش ممنوع است .

عطایی عنوان کرد: فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات و پسماند، معضل اساسی برای شهرهای پرجمعیت مانند کلانشهر کرج شده‌ است که علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی،از نظر بهداشتی نیزبرای سلامتی شهروندان و محیط زیست مخاطره آمیز است.

شهردار منطقه پنج کرج گفت: شهرداری در دایره قوانین، توان برخورد و مقابله با واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند و ضایعات را دارد به همین منظور با شناسایی و پلمب واحدهای متخلف، ماشین آلات و تجهیزات آنها را توقیف خواهد کرد.
وی افزود: به دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج با افرادی که به هر نحوی در جمع‌آوری و خرید و فروش و انباشت پسماندهای شهری (ضایعات) دخیل باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فعالیت غیرقانونی تعداد زیادی واحد جمع آوری و تفکیک پسماند وضایعات خشک در مناطقی همچون اسلام آباد، حصارک، حصار، حسن آباد و مهرشهرکرج سبب آلودگی زیست محیطی شده ضمن آنکه این مکان ها به محلی برای تکثیر جانوران موذی مانند موش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha