۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85106939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبرسانی به بیش از ۲۳۵۰ واحد مسکونی اقدام ملی در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن و جهش تولید مسکن در شهرک "زنگان شهر" زنجان انجام شد.

علیرضا جزء قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در حال اجرا بوده و در فاز اول پروژه به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی آبرسانی شده است.

وی اظهار کرد: عملیات احداث خط انتقال برگشت از مخزن چهارم شرقی شهر زنجان برای تامین آب منطقه تحت پوشش این مخزن به طول هشت کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شد که ۵۰ درصد از مسکن های ملی زنگان شهر را پوشش می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: در فاز بعدی این پروژه باقیمانده مسکن های طرح اقدام ملی در شهرک زنگان نیز آبرسانی می شوند.

وی ادامه داد: در فاز دوم این پروژه هشت کیلومتر خط انتقال با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال، یک باب مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی ذخیره آب با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال و یک باب استگاه پمپاژ با ظرفیت ۵۰ لیتر بر ثانیه و اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال احداث می شود.

این مسوول خاطر نشان کرد: در حال حاضر فاز دوم طرح تامین آب واحدهای مسکن ملی در شرق زنجان(زنگان شهر) با انتخاب پیمانکار، اجرای عملیات احداث سه کیلومتر خط انتقال و مخزن ذخیره آب آغاز شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha