توسعه ورزش همگانی در لرستان ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: ایجاد رقابت سازنده و توسعه ورزش همگانی استان با هدف شناسایی استعدادها ضروری است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان فرهاد دیناروند در نشست تخصصی کمیته های استانی هیات ورزش‌های همگانی اظهار کرد: فعالیت های مستمر هیات همگانی و ایفای نقش تشکیلاتی با هدف تاثیرگذاری بر جامعه ضروری است.

وی گفت: همچنین تقویت رسالت همگانی و حمایت های استانداری لرستان به منظور انجام میزبانی ها و فعالیت های ورزشی سطح استان باید در دستور کار قرار گیرد چراکه تعامل سازنده در راستای فعالیت های همگانی، نشاط اجتماعی و تندرستی عمومی لازم است.

دیناروند افزود: در این راستا عملکرد هیات همگانی مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان است بنابراین فرهنگ سازی در سطح جامعه و ایجاد انگیزه برای انجام ورزش های همگانی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی منسجمی برای جلوگیری از بی تحرکی افراد بسیاری از جامعه نیازمند عزم عمومی است ادامه داد: همچنین حمایت از تشکیلات منسجم شهرستان ها، تعامل با سایر ارگان های خدمات رسان و توجه بیشتر به ورزش بانوان انجام خواهد شد.

دیناروند بیان کرد: در خصوص مطالبه گری فعالیت های بانوان نیز رایزنی و مشاوره به منظور توسعه ورزش مادران و دختران و همکاری بیشتر برای ارتقای سلامت خانواده ها در دستور کار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha