۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85106894
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهر حلب بیشترین میزان بارندگی را در استان زنجان ثبت کرد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: فعالیت سامانه بارشی از روز سه شنبه در اغلب مناطق استان آغاز شد که شهر حلب با ۲۲ میلیمتر بیشترین میزان بارش‌ها را به خود اختصاص داد.

ارسطو محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این مدت در شهر زنجان ۱۳ میلیمتر بارندگی ثبت شد، افزود: این سامانه بارشی تا عصر امروز در مناطق مختلف استان فعال خواهد بود.

وی یادآور شد: روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط جوی در استان پایدار خواهد بود و دمای هوا نیز افزایش می یابد.

محمدی اظهار کرد: سامانه بارشی دیگری از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در سطح استان فعال خواهد شد که بارندگی های مطلوبی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوا در زنجان هشت و ۲۳ درجه، خرمدره هشت و ۲۲ درجه، ابهر ۹ و ۲۶ درجه، آببر ۱۴ و ۲۶ درجه، سلطانیه هفت و ۲۱ درجه، قیدار هفت و ۲۰ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

محمدی، دمای هوای فعلی زنجان را ۱۱ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha