۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85106883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: عقب ماندگی‌های البرز در حال جبران است

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبر: 85106883
استاندار: عقب ماندگی‌های البرز در حال جبران است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: برنامه های عقب مانده در این استان در حال جبران و ارتقا است و تا رسیدن به نقطه مطلوب توسعه و کسب رضایتمندی مردم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا،"مجتبی عبداللهی" سه شنبه شب در نشست با هیات امنای یادگاران دفاع مقدس استان البرز، با بیان اینکه هر کجا رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس گرد هم می آیند، خاطرات زیبایی از ایثار، شجاعت و شهادت فرزندان این مرز و بوم را تداعی می کنند، افزود: با الگو گرفتن از این روحیه خدمت، درصدد هستیم خدمتگزاری حقیقی برای مردم شریف استان باشیم و در دولت سیزدهم، منشا تحول و اثر در ابعاد مختلف باشیم.
عبداللهی گفت: البرز بعنوان ایران کوچک، ظرفیتی نهفته از یک کشور است که باید با همدلی، مودت، تعامل و همگرایی همانند دوران وحدت آفرین دفاع مقدس برای شکوفایی آن تلاش کنیم.
وی افزود: با ایمانی راسخ برای خدمت به مردم استان در حال تلاش هستم تا بتوانم نزد خدا و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران سربلند باشم.
استاندار البرز گفت: به تمام استان اشراف کامل پیدا کرده ام و با شناخت کاستی ها و توان استان و بهره گیری از نیروهای انقلابی، نخبه و مدیران خدوم به برنامه ریزی در جهت توسعه همه جانبه پرداختیم.
وی افزود: اکنون نیز رزمندگان باید در صحنه باشند و بعنوان بزرگان این استان در حوزه های مختلف مطالبه گر، یار و یاور ما در راه خدمتگزاری به مردم باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha