کولیوند: ۱۴۰ هزار نخبه با هلال‌احمر همکاری می‌کنند

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: استقبال جوانان از هلال‌احمر باعث شده در حال حاضر ۱۴۰ هزار نخبه جوان با جمعیت همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند سه شنبه شب در برنامه تلویزیونی صف اول تصریح کرد: شخص رئیس جمهوری و دولت تا توانستند به ما کمک کردند؛ تکلیف حاکمیتی امداد جاده‌ای، ساحلی، کوهستان و... ، امکانات و تجهیزات خاصی لازم دارد که باید بودجه دریافتی از دولت را در این حوزه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه عالی‌ترین نشان فداکاری ترکیه را به پاس خدمات ارزشمند هلال‌احمر در ترکیه دریافت کردیم، افزود: کشورهای دیگر که حدود ۱۰۰ کشور بودند، کمک‌های بیشتری داشتند اما ایران ۲ لوح تقدیر و نشان فداکاری به دلیل انسجام و اثربخشی فلالیت‌های خود دریافت کرد که این موفقیت‌ها با کمک‌های ارتش و سپاه در ترکیه به دست آمد.

کولیوند به تاثیر کمک خیرین اشاره کرد و گفت:‌ کمک مردم و خیرین به ما خیلی موثر بوده است. هر وقت هر بحرانی اتفاق افتاده، پای کار ترین افراد، مردم بوده‌اند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت نیروی جمعیت هلال احمر در نوروز افزود:‌ در ایام نوروز هیچکدام از نیروهای عملیاتی ما استراحت نداشتند و به مردم خدمت کردند. گروه‌های همکار ما از قشر فداکار و ایثارگر هستند و هر عملیات داخلی و خارجی که رفتند، مایه افتخار مردم شدند.

کولیوند گفت:‌ ۷۰۰ هزار داوطلب سال گذشته به عضویت داوطلبانه هلال‌احمر درآمدند.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha