رسیدگی استاندار کرمان به مشکلات سه خانواده شهید

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان ضمن دیدار با سه خانواده شهید در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و مطالبات آنها را مورد رسیدگی قرار داد.

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار عصر امروز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده شهیدان حسین صادقی، غلامرضا و مهدی نقی‌زاده ماهانی، علیرضا و حمیدرضا مظهری صفات دیدار کرد.

استاندار کرمان در دیدار گرم و صمیمی با خانواده شهدا ضمن شنیدن صحبت‌ها و درد دل والدین و فرزندان شهدا، در جریان مسائل و مطالبات آنها قرار گرفت.

پاسدار شهید حسین صادقی فرمانده گردان ادوات در تاریخ ۲۱ اسفند سال ۶۳ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

شهید غلامرضا نقی‌زاده ماهانی در تاریخ ۱۹ دی سال ۶۵ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید، همچنین فرزند وی پاسدار شهید مهدی نقی‌زاده‌ ماهانی در تاریخ ۳۰ بهمن سال ۱۳۸۳ در ارتفاعات سیلو شهداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بسیجی شهید حمیدرضا مظهری صفات نیروی واحد اطلاعات، عملیات در شهر هانی در تاریخ ۲۲ فروردین سال ۶۲ بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

بسیجی شهید علیرضا مظهری صفات برادر شهید حمیدرضا مظهری صفات در تاریخ ۲۶ خرداد سال ۶۷ در منطقه شلمچه بر اثر برخورد ترکش به سر و صورت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha