ابوترابی‌فرد: اصلاح درونی، یکی از ویژگی‌های شخص منتظر فرج امام زمان(ع) است+فیلم

شهرری - ایرنا - امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت موضوع مهدویت گفت: کسی که در انتظار فرج امام زمان(عج) است باید اول در مسیر اصلاح خود قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد سه شنبه شب در اختتامیه عهدواره چله مهدویت استان تهران در آستان شیخ صدوق توضیح داد: در این ایام که با نام شیخ کلینی پیوند خورده، به لطف و رحمت الهی باید رابطه شایسته ای با امام عصر داشته باشیم.

وی افزود: در دعای عهد مضامین مهمی وجود دارد و گفته شده از انصار امام زمان(عج) باشید؛ از حوزه امامت و ولایت دفاع کنید و در مسیر پاسخ به مطالبات امام عصر(عج) قدم بردارید. شیخ کلینی به عنوان شخصیتی بزرگ، با بیش از ۳۰۰ کتاب، همه تلاش او در زمینه مهدویت بود.

ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: انتظار فرج باید دغدغه جدی ما باشد. کسی که به دنبال انتظار است باید در مسیر اصلاح خود قدم بردارد.

وی یادآور شد: کسی که دغدغه ظهور دارد باید در زمینه رشد و ارشاد جامعه قدم بردارد و دعای او، دعای فرج امام عصر(عج) باشد.

همچنین حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم به خبرنگاران توضیحاتی در مورد این عهدواره و میزبانی ری از مراسم اختتامیه ارائه کرد.

آئین اختتامیه دومین عهدواره چله مهدویت استان تهران سه شنبه شب با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و دیگر مسئولان محلی در آستان شیخ صدوق برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha