قدردانی معاون رئیس جمهور از تلاش خبرنگاران تبریز

تبریز- ایرنا- معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان بازدید از پروژه های سفر خود به آذربایجان شرقی با حضور در خودرو حامل خبرنگاران و عکاسان خبری از تلاش آنان برای ثبت پیشرفت طرح ها و اطلاع رسانی به مردم در خصوص اقدامات و پیگیری های دولت سیزدهم قدردانی کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این اقدام محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور موجب رفع خستگی خبرنگاران و عکاسان خبری و دلگرمی آنان شد.

سفر معاون اجرایی رییس جمهور به آذربایجان شرقی برای پیگیری مصوبات استانی سفر آیت الله رییسی در خرداد ماه سال گذشته به تبریز و بازدید از طرح های این سفر ساعت ۲۲.۴۵ دقیقه شب گذشته به طور زمینی از شهرستان میاندواب پس از سفر یک روزه به آذربایجان غربی به آذربایجان شرقی انجام شد.

منصوری در این سفر هشت بازدید از طرح های مختلف و کارخانه های صنعتی استان داشت و در همایش ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن ساز هلال احمر آذربایجان شرقی در سالن ورزشی پورشریفی تبریز شرکت و سخنرانی کرد.

وی در بدو ورود به سالن مورد استقبال گروهی از کودکان این شهر قرار گرفت که با پوشش محلی به پیشواز معاون اجرایی آمده بودند و با اهدای دسته گل و خواندن شعر به منصوری خوش آمد گفتند که البته مورد تقدیر معاون اول رئیس جمهور قرار گرفتند.

وی همچنین برای احترام به اعضای هلال احمر که در مراسم شرکت کرده بودند حاضر به سخنرانی در جایگاه ویژه نشد و به جمع اعضا پیوست و در آنجا ایراد سخنرانی کرد.

همایش ۱۰ هزار نفری هلال احمر با اجرای برنامه های نمایشی امداد و نجات همراه بود.

اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی از سوی بانوی عضو هلال احمر در وسط سالن، حضور سگ های امداد و نجات، اجرای برنامه های طنز از جمله برنامه های جنبی این اجتماع بود که البته ناهماهنگی هایی از جمله مشخص نشدن جایگاه خبرنگاران، کیفیت بد صدا در سالن و خاموش بودن تهویه سالن وجود داشت.

البته معاون اجرایی رییس جمهور نخستین برنامه بازدید از پروژه های مصوبات سفر رئیس جمهوری در آذربایجان شرقی را از پروژه راه آهن بستان آباد - خاوران آغاز کرد و در بازدید از بخش های مختلف ایستگاه خاوران و مسیر ریلی به گزارش مجری طرح و مسوولان ذیربط در زمینه روند پیشرفت فیزیکی و مشکلات موجود بر سر راه این پروژه گوش داد و در پاسخ به دغدغه مسوولان در خصوص این پروژه گفت که دولت به تعهد خود برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه و رفع مطالبات مردم پایبند است.

ظرفیت مسیر ریلی مراغه - تهران محفوظ خواهد ماند

معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد: با راه اندازی مسیر خط آهن میانه - بستان آباد - تبریز ، ظرفیت مسیر ریلی تهران_ مراغه _ تبریز پابرجا خواهد ماند.

وی در بازدید از قطعه ۶ اتوبان ارومیه _ تبریز مورد استقبال گرم مجری و دست اندرکاران این پروژه قرار گرفت و مجری طرح گزارشی از روند اجرایی پروژه ارائه کرد و گفت: برای تملک اراضی موجود در مسیر پروژه نیاز به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای تکمیل بیمارستان جامع سرطانی تبریز استفاده شود

معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان بازدید از بیمارستان جامع سرطانی تبریز پیشنهاد داد از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان خیرساز استفاده شود و دولت نیز در این زمینه آماده حمایت است.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در بازدید از کارخانه شیشه آذر از نزدیک با نحوه تولید انواع شیشه آشنا شد.

منصوری همچنین در بدو ورود به کارخانه تراکتورسازی و پیش از بازدید از کارخانه با حضور بر سر مزار شهید گمنام مدفون در محوطه این کارخانه، به شهدای گمنام ادای احترام کرد.

حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر اول استانی آیت الله رییسی به آذربایجان شرقی برنامه پایانی معاون اجرایی رییس جمهور در سفر به این استان بود که شامگاه امروز در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد و با خبر خوش وی در خصوص استقلال مس سونگون همراه شد که به زودی ابلاغ می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha