هفته فرهنگی شمیرانات با طعم کوهنوردی و جشنواره هیات های ورزشی

شمیرانات - ایرنا - ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت هفته فرهنگی شمیرانات است و در این راستا قرار است همایش کوهپیمایی خانوادگی و همچنین جشنواره هیات های ورزشی این شهرستان در اردوگاه باهنر انجام شود.

حسین رحیمی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات در این رابطه روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این هفته فرهنگی حائز اهمیت است و از این رو در اردوگاه شهید باهنر با مشارکت هیات‌های ورزشی، ورزشکاران، پیش‌کسوتان، مربیان و داوران، جشنواره هیات های ورزشی برگزار می شود تا یک روز به‌یادماندنی را بجا بگذارد.

وی در خصوص زمان این رویداد هم اعلام کرد: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ جمعه ۲۲ اردیبهشت با مشارکت کلیه هیات‌های ورزشی، باشگاه‌داران و پیش‌کسوتان، جشنواره فرهنگی ورزشی در اردوگاه شهید باهنر برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی شهرستان شمیرانات هم در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت که به نام «کوه، ورزش و خانواده» نام‌گذاری شده، برگزار خواهد شد و همایش کوهپیمایی خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه از مبداء کلکچال آغاز و در مسیر نورالشهداء ادامه خواهد یافت.

هفته فرهنگی شمیرانات با طعم کوهنوردی و جشنواره هیات های ورزشی

رحیمی پور یادآور شد: برای برگزاری این کوهپیمایی هماهنگی های لازم با تربیت بدنی وزارت دفاع انجام شده است و حضور در این کار فرهنگی ورزشی برای عموم خانواده و اقشار آزاد است.

این مسئول ورزشی با دعوت از جامعه ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات و کلیه ادارات و مؤسسات برای حضور در این همایش اظهار امیدواری کرد در با شکوه برگزارشدن این هفته سهم بسزایی داشته باشند.

گفتنی است، ۲۷ اردیبهشت ماه سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب (ره) به حسینه جماران است که این روز به نام «شمیرانات» موسوم و از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ماه «هفته شمیرانات» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha