۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85106516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وجود مدرسه ای با یک معلم و یک دانش آموز نشانه عدالت آموزشی است

کرج - ایرنا - معاون وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس، مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: مدرسه ای در کشور بایک معلم و یک دانش آموز داریم و این افتخاری است برای ایران که در عرصه عدالت آموزشی حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " احمد محمود زاده " روز سه شنبه در بازدید از یک مدرسه در کرج افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز شرایط تحصیل برای دانش آموزان در همه جای کشور فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در قبل از انقلاب تنها ۳۵ درصد از گروه سنی دانش آموزی امکان تحصیل داشتند و بیشتر افرادی که وضعیت مالی خانواده خوبی داشتند، یادآور شد: اما امروز به برکت انقلاب، امکان تحصیل برای همه وجود دارد.

محمود زاده ادامه داد: باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم که این ظرفیت را برای ما در عرصه تعلیم و تربیت بوجود آورد.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال تعطیل کردن مدارس کشور بود تا جلوی جریان تحصیل را بگیرد لذا با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه باید برای رشد و تعالی علمی کشور کوشش کنیم.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی تاکید کرد: باید تفکر کنیم چرا دشمن از جریان علمی کشور هراس دارد پس باید در صحنه تعلیم و تربیت تلاش بیشتری کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب در آموزش و پرورش تحقق یابد.

وجود مدرسه ای با یک معلم و یک دانش آموز نشانه عدالت آموزشی است

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین در کلاس درس دانش آموزان حضور یافت و با دانش آموزان با محوریت آموزشی و تربیتی به گفت و گو پرداخت.

دانش آموزان در این دیدار به ضرورت برگزاری جشنواره های فرهنگی، ورزشی و هنری در مدارس غیر دولتی، توجه به مسائل حوزه کنکور، امتحانات نهایی، محتوای کتاب درسی، ایجاد انگیزه تحصیلی ، ادامه داشتن کنکور ۲ مرحله ای ، تقویت انگیزه در بین دانش آموزان، رفع مشکلات ثبت اختراع دانش آموزان و امنیت امتحانات نهایی را از معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار شدند.

استان البرز دارای ۵۲۰ هزار دانش آموز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha