۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85106496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط ناپایداری جوی در استان بوشهر تا فردا تداوم دارد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85106496
شرایط ناپایداری جوی در استان بوشهر تا فردا تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شرایط ناپایداری جوی در این استان به شکل افزایش ابر، وزش باد و خیزش گرد و خاک تا فردا چهارشنبه تداوم دارد.

پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنان فردا صبح نیز در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان احتمال بارش خفیف باران وجود دارد.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه وضعیت آرامی برای جو استان پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه در سواحل جنوبی احتمال وزش باد شدید وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین دمای هوا نیز در پنج روز آینده افزایش محسوسی دارد.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و گاهی گردوخاک و فردا صبح در برخی ارتفاعات شمالی و مرکزی استان همراه با احتمال بارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌‎‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و روی دریا در برخی ساعت‌ها گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر و در فراساحل در برخی ساعت‌ها تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۰۵ بامداد جزر اول ساعت ۰۳:۴۰ بامداد، مد دوم ساعت ۱۰:۵۰ و جزر دوم ساعت ۱۸:۵۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha