۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85106451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان البرز ۹۶ شهید فرهنگی تقدیم اسلام کرده است

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبر: 85106451
استان البرز ۹۶ شهید فرهنگی تقدیم اسلام کرده است

کرج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه تلاش هایی که در عرصه تعلیم و تربیت، در حوزه ایثار و شهادت انجام می شود تلاشی مضاعف است، گفت: در راستای این تلاش هاست که البرز ۹۶ شهید فرهنگی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سلیمان رستمیان» روز سه شنبه در همایش تجلیل از معلم ها، اساتید و همیاران طرح شاهد استان البرز که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، افزود: فعالیت در عرصه ایثار و شهادت و تکریم و احترام به جایگاه مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی اظهار کرد: فعالیت در این عرصه و تکریم و احترام به جایگاه مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مجاهدت‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در آن دوران که کشور در جنگ بود، ایثارگران رفتند و همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما در امنیت، آرامش و اقتداری که ایجادشده زندگی کنیم و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تکلیف همه نظام از نظر اعتقادی و ایدئولوژیکی ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و مجاهدت برای نسل‌های آینده است.

رستمیان گفت: با مطالعه تاریخ این کشور متوجه خواهید شد که در هیچ دوره‌ای مانند هشت سال دفاع ما در برابر دنیا موفق نبودیم آن‌هم در یک چهارچوب اعتقادی و در رکاب یک ولی امر و امروز این مهم باید از طرق مختلف فرهنگ‌سازی و نهادینه شود که آموزش بخش مهمی از آن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: ما به وجود شهدا معلم و فرهنگی افتخار می‌کنیم، شهدای معلم علاوه بر اینکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند رسالت سنگین تعلیم و تربیت را هم بر عهده داشتند.

وی افزود: امیدواریم روزی برسد که جایگاه واقعی معلم در جامعه آن‌چنان که باید ترویج پیدا کند و همه و در تمامی ایام یاد، نام و مقام معلم را گرامی بدارند.

در این مراسم از معصومه اکبری مدیر ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی کرج، دکتر رامین تحولی استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج، سید محمود حسینی معاون آموزش‌وپرورش استان البرز و نرگس صالحی مدیر مدرسه نمونه شاهد استان البرز تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha